کدخبر :10145 پرینت
30 مهر 1392 - 06:34

وزارت ارتباطات و شرکت پست تفاهم نامه آموزشی امضا کردند

متن خبر

مدیرکل مرکز آموزش شرکت پست جمهوری اسلامی از انعقاد قرارداد همکاری بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست خبر داد.

به گزارش سیتنا، حسن احمدوند، در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، با بیان این که تفاهم نامه آموزشی با دفتر نوسازی و تحول اداری بسته‌ا شده است، گفت: بر همین اساس کارکنان شرکت پست می‌توانند از امکانات سامانه الکترونیک آموزشی وزارت ICT نیز بهره ببرند.

وی همچنین از تامین محتوای آموزشی و تامین دروس توسط شرکت پست خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی فیزیکی شبکه پست کشور ، برای آموزش کارکنان با مسائل متعددی مواجه بودیم که آموزش غیر حضوری و به صورت آنلاین می تواند در مسیر توسعه و افزایش مهارت های کارکنان پست بسیار مفید باشد.

احمدوند گفت: آموزش الکترونیکی به کارکنان شرکت پست و مجموعه وزارت ارتباطات هم در بستر اینترنت و هم در بستر اینترانت ممکن است تا کارکنان بتوانند از دورس در این سامانه بهره ببرند.

مدیر کل مرکز آْموزش شرکت پست گفت: برگزاری آزمون های آنلاین نیز در افزایش بهره مندی کارکنان موثر بوده و به طور کلی آموزش الکترونیکی محدودیت ها و خلاء های آموزش را بر طرف می کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.