کد مطلب: 

272614

تکذیب خبر قطع سراسری اینترنت

طی ساعات اخیر شایعه‌ای به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قطع سراسری اینترنت در عصر امروز در فضای مجازی منتشر شده است که این خبر صحت نداشته و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چنین مطلبی را اعلام نکرده است.
تکذیب خبر قطع سراسری اینترنت

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، از ساعاتی پیش خبری بدون منبع به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی درباره قطع سراسری اینترنت از عصر امروز منتشر شده است که پیگیری های ایسنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است این خبر صحت نداشته و چنین مطلبی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان نشده است.  

روز گذشته هم محمد خوانساری- رئیس سازمان فناوری اطلاعات- در یک گفت و گوی تلوزیونی اعلام کرد نیازهایی که مردم عزیز ما دارند در استفاده از خدمات الکترونیکی، چه آنهایی که مرتبط هستند با خدمات سایت‌های داخلی مانند خرید و فروش، تاکسی‌های اینترنتی، بانک‌ها، خدمات مالی، خدمات حوزه سلامت و نسخه الکترونیکی و غیره یا نیازهایی که به شکل خدمات ارتباطی با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، برنامه‌های کاربردی، ابزارک‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه داخلی برقرار است و مشکل خاصی نیست.

به گفته وی، نرم افزارهای کاربردی موبایلی و وبگاه‌هایی که در دامنه IR هستند، اینها بدون مشکل و بدون وقفه فعالیت خود را ادامه می‌دهند. علاوه بر این در حوزه خدمات بین‌المللی هم اینترنت بین‌الملل بدون مشکل در دسترس است؛ فقط برای بعضی از پلتفرم‌ها و سکوهای خارجی به دستور مراجع ذی‌صلاح به صورت موقت محدودیت‌هایی وضع شده است که مطابق ضوابط و مقررات، کار آنها به صورت موقت و محدود انجام می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-09-23 16:00

افزودن دیدگاه جدید