کد مطلب: 

270560

نماینده مجلس: وزیر صمت حق دخالت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکار‌های مجازی را ندارد!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت صمت صرفا مسئول برگزاری انتخابات این اتحادیه است و حق اعمال سیاست یا تغییر ساختار انتخابات را ندارد.
لطف الله سیاهکلی

به گزارش سیتنا، لطف الله سیاهکلی در گفتگو با صداوسیما، در خصوص انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی، گفت: مسأله انتخابات کسب و کار‌های مجازی انجام نشده است و علت آن هم تغییراتی است که وزیر صمت در ساختار ایجاد کرده و مسئولی که برای این کار گماشته، زیاده خواه است البته خود وزارت صمت هم در این خصوص زیاده خواه است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، افزود: این در حالی است که این موضوع مربوط به مردم است و وزارت صمت تنها برگزارکننده انتخابات است لذا وزیر نباید اعمال سیاست کند یا افرادی را بچیند یا آنطور که خودش علاقمند است، عمل کند.

وی در ادامه یادآور شد: وزیر صمت اگر در این زمینه اقدام نکند، ما از وزارت صمت به کمیسیون اصل نود یا دستگاه‌های نظارتی دیگر در خصوص تخلفات این وزارتخانه شکایت می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پیش از این هم در خصوص این موضوع به وزیر صمت تذکر دادیم، اما پاسخی دریافت نکردیم. به همین جهت ما در مجلس می‌گوییم که وزیر صمت توانایی اداره وزارت صمت را ندارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی چندین ماه است که به تعویق افتاده است، متاسفانه آقای وزیر از عهده انجام کوچکترین مسائل بر نمیاید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-19 15:15

افزودن دیدگاه جدید