کد مطلب: 

267867

بهترین برخورد هنگام مواجهه با دایرکت های غیر اخلاقی همسر

این مطلب با آوردن داستانی واقعی به شما یاد می دهد تا بهترین واکنش را هنگام مواجهه با دایرکت های غیر اخلاقی همسر یا پارتنرتان داشته باشید.
بهترین برخورد هنگام مواجهه با دایرکت های غیر اخلاقی همسر

به گزارش خراسان، چند روز پیش، گوشی شوهرم در خانه جا ماند و خودش به من زنگ زد که یک دایرکت را برایش بخوانم. بعد از تماسش، یادم رفت اینترنت گوشی را قطع کنم و خانمی به او دایرکت داد. آن خانم، کارش این بود که مورد برای ازدواج موقت و رابطه معرفی می‌کرد. از آن روز، خواب و خوراک ندارم و شوهرم هم مدام می‌پرسد اگر چیزی شده، به من بگو. بگویم دایرکت‌های غیراخلاقی‌اش را دیده ام؟

مخاطب محترم، به نظر می‌رسد خودتان را در مقابل یک مسئله بزرگ و ناراحت‌کننده می‌بینید که نگران مطرح کردنش هستید. انگار یک راز مهم را متوجه شده‌اید که نمی‌دانید با آن چه کنید. هرچند‌ همسرتان متوجه تغییرات روحی شما شده ‌است اما هنوز اطلاعی از علت آن ندارد.

آن چه در تمام نظریات زوج درمانی مطرح بوده، پرهیز همسر از ورود به گوشی یا خواندن محتوای پیامک‌ها یا سرک کشیدن به گفت‌وگوها بدون اطلاع شریک زندگی است.

هرچند گذاشتن رمز برای همسر یا پنهان کردن مطالب گوشی هم از شریک زندگی رد می‌شود تا هر دو نفر احساس امنیت بیشتری داشته باشند و احتمال خطای کمتری در رابطه زن و شوهری اتفاق بیفتد.

با این حال و باتوجه به نکاتی که در پیامک‌تان مطرح کردید، چند توصیه به شما داریم.

صحبت نکردن به حل‌مسئله کمکی نمی‌کند

در زمانی که شرایط روحی و روانی مناسب‌تری دارید، وارد گفت‌وگو با همسرتان شوید. قطعا پنهان کردن و صحبت نکردن درباره این موضوع کمکی به حل مسئله شما نمی‌کند، همان‌طور که تا الان هم موجب به هم ریختگی روحی و روانی شما شده است.

بهتر است در زمان گفت‌وگو کسی در خانه نباشد مثل فرزند یا سالمندی که با شما زندگی می‌کند چون قرار نیست دیگران از این موضوع مطلع شوند.

از قضاوت شتاب زده پرهیز کنید

در تمام زمان گفت‌و‌گو شنونده خوبی باشید و سپس نتیجه‌گیری کنید. در ضمن با توجه به این که ممکن است پیام یک طرفه باشد و… سعی کنید از قضاوت شتاب زده پرهیز کنید و تا قبل از گفت‌و‌گو با شوهرتان از افکار منفی دست بردارید.

از شوهرتان توضیح بخواهید

در زمان گفت‌وگو از این که همسرتان متوجه تغییرات روحی‌تان شده و خواسته از موضوع باخبر شود چون زندگی مشترک برایش مهم است، ابراز خوشحالی کنید.

ما و شما هیچ چیزی درباره آن دایرکت‌ها و پشت پرده‌اش نمی‌دانیم بنابراین محتوای پیام را در زمان گفت‌و‌گو بیان کنید و از شوهرتان توضیح بخواهید. به شوهرتان بگویید اول از همه صداقت تو برای من مهم است تا بتوانم برای زندگی‌ام تصمیم درستی بگیرم. در پایان و در صورت نیاز از مشاوره حضوری کمک بگیرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-04-13 01:09

افزودن دیدگاه جدید