کد مطلب: 

266590

سامانه مدیریتی آنلاین، برای رصد قیمت‌ بلیت هواپیما راه‌اندازی شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: به رئیس سازمان هواپیمایی دستور دادم نسبت به راه‌اندازی داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد قیمت‌ها و فعالیت‌ها اقدام کند. به کارگیری این سامانه به عنوان یک روش مناسب برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری مدیران و جلوگیری از فساد‌های پیچیده ضروری است.
بلیت هواپیما

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به سفر‌های نوروزی و زمان پیش خرید بلیت هواپیما توسط مردم برای سفر‌های نوروزی ممکن است برخی از ایرلاین‌ها به فروش بلیت بالاتر از سقف تعیین شده اقدام کنند.

در همین زمینه وزیر راه و شهرسازی در پیامی توییتری اعلام کرد: «به رئیس سازمان هواپیمایی دستور دادم نسبت به راه اندازی داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد قیمت‌ها و فعالیت‌ها اقدام کند.

به کارگیری این سامانه به عنوان یک روش مناسب برای پشتیبانی از تصمیم گیری مدیران و جلوگیری از فساد‌های پیچیده ضروری است.»

بلیت هواپیما

پیش از این هم پور آذری مشاور وزیر راه وشهرسازی گفته بود، رعایت سقف قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز الزامی است. بلیت هواپیما‌ها در ایام نوروز افزایش نخواهد یافت و با آژانس‌ها و شرکت‌های متخلف برخورد خواهد شد

این در حالی است که در اواسط بهمن ماه سازمان هواپیمایی کشور از سامانه یک پارچه سازی اطلاعات مسافران برای صرفه جویی مدیریت زمان وهمچنین جلوگیری از خرید گران بلیت هواپیما راه اندازی شد.

از اواسط آذر هم مصوبه کاهش ۱۵ درصد قیمت بلیت هواپیما به تمامی ایرلاین‌ها ابلاغ شده بود. همچنین سازمان هواپیمایی هم به تمامی شرکت‌های هواپیمایی دستور داده است که کف قیمتی برای بلیت‌ها نباید در نظر گرفته شود و هیچ کف قیمتی وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-27 14:02

افزودن دیدگاه جدید