کد مطلب: 

265637

در زمینه ارز دیجیتال در روسیه، به جای ممنوعیت به مقررات نیاز است

یکی از مدیران ارشد وزارت دارایی روسیه گفت: تنظیم بازار ارزهای دیجیتال، امکان حمایت از شفافیت را فراهم می‌کند تا از منافع شهروندان و مصرف‌کنندگان خدمات (رمزارز) محافظت شود.
رمزارز

به گزارش سیتنا، تسنیم به نقل از تاس، نوشت: ایوان چبسکوف، یکی از مدیران ارشد وزارت دارایی روسیه روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه سال جاری طی اظهاراتی تأکید کرد که تنظیم بازار ارزهای دیجیتال، حفاظت از حقوق شهروندان را ممکن می‌سازد.

یکی از مدیران ارشد وزارت دارایی روسیه گفت: اولین کاری که باید انجام شود محافظت از منافع شهروندان، مصرف کنندگان خدمات (رمزارز) و کسانی است که این دارایی ها را می خرند یا از ارز دیجیتال در راه حل های خاص دیگری استفاده می کنند.

چبسکوف افزود: در این رابطه، از نظر من، به جای ممنوعیت، به مقررات نیاز است.

وی تأکید کرد که مقررات دقیقاً امکان حمایت از شفافیت را فراهم می کند تا از شهروندان محافظت شود.

یکی از مدیران ارشد وزارت دارایی روسیه در ادامه خاطرنشان کرد که وزارت دارایی روسیه (سندی از) مفهوم تنظیم بازار ارزهای دیجیتال آماده کرده و برای بررسی به اداره دولتی ارسال کرده است.

چبسکوف گفت: وزارت دارایی فعالانه در تدوین ابتکارات قانونی از منظر تنظیم چنین بازاری مشارکت می کند. ما مفهوم تنظیمی آماده شده را داریم که در داخل وزارت دارایی در حال بررسی آن هستیم و اخیراً به اداره دولتی ارسال کرده ایم.

وی افزود: در مورد این مفهوم تاکنون هیچ موضع رسمی از سوی دولت وجود نداشته است، اما با این وجود این حوزه فعالیت ماست.

در 21 ژانویه، بانک مرکزی روسیه گزارشی را در مورد ارزهای دیجیتال منتشر کرد، که در آن این بانک ممنوعیت صدور، استخراج و گردش ارزهای دیجیتال در روسیه را پیشنهاد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-26 11:42

افزودن دیدگاه جدید