کد مطلب: 

263825

گوگل محدودیت‌های بیشتری را بر روی مرورگر کروم اعمال می‌کند

گوگل متعهد شده تا محدودیت‌های بیشتری در استفاده از داده‌های مرورگر کروم خود اعمال کند تا به نگرانی‌های مطرح‌شده توسط رگولاتوری بریتانیا پاسخ مثبت دهد.
گوگل

به گزارش سیتنا، فارس به نقل از رویترز، نوشت: گوگل قصد دارد محدودیت های بیشتری را بر روی مرورگر کروم اعمال کند تا نظر مثبت رگولاتوری انگلیس را که خواستار حفاظت از حریم شخصی کاربران است، حفظ کند. گوگل متعهد شده برای مسدودکردن کوکی‌های ثالثی اقدام کند که تبلیغ‌کنندگان برای ردیابی علائق کاربران مرورگرها مورد استفاده قرار می دهند.

رگولاتوری انگلیس در حال بررسی برنامه های گوگل به منظور قطع پشتیبانی از برخی کوکی های مرورگر کروم است. این ابتکار عمل جعبه ایمنی حریم خصوصی نام گرفته، زیرا جلوی سوءاستفاده شرکت های تبلیغاتی از اطلاعات شخصی کاربران مرورگرهای اینترنتی را می گیرد.

گوگل می گوید کاربران آن هنگام وبگردی، خواستار حفاظت بیشتر از حریم شخصی خود و از جمله عدم ردیابی در زمان استفاده از سایت های اینترنتی هستند. در عین حال فعالان صنعت 250 میلیارد دلاری تبلیغات دیجیتال می گویند مسدودشدن کوکی‌های کروم که محبوب‌ترین مرورگر جهان است، توانایی آن‌ها را برای جمع‌آوری اطلاعات برای شخصی‌سازی تبلیغات محدود کرده و هرچه بیشتر به پایگاه‌های اطلاعاتی کاربران گوگل وابسته می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-28 10:02

افزودن دیدگاه جدید