کد مطلب: 

263532

آغاز عرضه رابط کاربری One UI 4 سامسونگ با سری گلکسی S21

شرکت سامسونگ رسماً شروع به عرضه رابط کاربری One UI 4 با اندروید ۱۲ برای خانواده گلکسی S21 کرد.
 سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: در چند هفته گذشته سامسونگ به‌ روز رسانی رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به صورت عمومی برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی S21 خود آزمایش کرده است. اکنون این شرکت به تازگی اعلام کرد که به طور رسمی رابط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S21+ ، S21 و S21 Ultra عرضه می‌کند. این خبر تنها چند ساعت پس از آن رخ داد که مشخص شد این گوشی‌ها در این ماه به روز رسانی خواهند شد. البته انتظار می‌رود چند هفته طول بکشد تا این به روز رسانی به تک تک دستگاه‌های موجود در بازار برسد.

همچنین به تازگی یک به‌ روز رسانی جدید برای دستگاه‌های گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی واچ ۳ ارائه شده است که کاربران آن‌ها را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های سلامتی پیشرفته و صفحه‌های ساعت جدید بهره ببرند.

البته سامسونگ جزئیات بیشتری را ارائه نداده است، بنابراین مشخص نیست که به‌ روز رسانی One UI 4 برای اولین بار در کجا عرضه می‌شود. احتمالا آغاز این به روز رسانی‌ها از کره جنوبی خواهد بود.

رابط کاربری One UI 4 با ویجت‌های بازسازی‌ شده، مجموعه‌ای از پالت‌های رنگی جدید، طیف گسترده‌تری از ایموجی‌ها و گیف‌ها و برچسب‌های بیشتری ارائه می‌شود. نسخه جدید زمانی که برنامه‌ای سعی می‌کند از دوربین یا میکروفون شما استفاده کند به شما هشدار می‌دهد و شامل یک داشبورد حریم خصوصی جدید است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-18 12:04

افزودن دیدگاه جدید