کد مطلب: 

262525

نوکیا مدل جدید گوشی ۶۳۱۰ را معرفی کرد

شرکت نوکیا به مناسبت بیستمین سالگرد گوشی تلفن کلاسیک ۶۳۱۰ که به نام «پاره آجر» نیز معروف است، از نسخه به روز شده آن رونمایی کرد. این گوشی به دلیل بازی «مار/Snake» برای سال‌ها گوشی محبوب کاربران نوکیا محسوب می‌شد.
نوکیا

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از retailgazette، نوشت: شرکت نوکیا به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی تلفن کلاسیک ۶۳۱۰، نسخه جدیدی از آن را رونمایی کرده است.

نوکیا ۶۳۱۰، در روز‌های اولیه عرضه به دلیل دوام و مقاومت بالا و همینطور طولانی بودن عمر باتری به محبوبیت جهانی دست یافت. این گوشی به دلیل مقاومتش نام مستعار «پاره آجر» را به خود اختصاص داد.

نوکیا تغییرات ظریفی از جمله دکمه‌های بزرگتر و همینطور منوی بزرگتر برای تسهیل در خواندن، در این گوشی ایجاد کرده است. دیگر ویژگی های این گوشی شامل یک دوربین عقب، رادیو FM و پخش کننده MP۳ برای احساس یکپارچه سازی با سیستم عامل می شود.

طبق داده‌های منتشر شده دکمه‌های بزرگتر و نوع آن باعث می‌شود کسانی که فقط می‌خواهند یک تلفن برای تماس و پیام کوتاه داشته باشند به سمت این گوشی هوشمند بیایند.

این تلفن که با مبلغ ۵۹.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته همچنین از یک صفحه بزرگتر ۲.۸ اینچی نیز بهره می‌برد که در مقایسه با ۱.۸ اینچ نسخه قبلی افزایش داشته است. نوکیا گفت که نسخه جدید این تلفن نمادینش از رادیو بیسیم Fm نیز بهره‌مند خواهد بود. یکی از مواردی که نوکیا در مورد این گوشی تغییر نداده باتری آن است که گفته می‌شود در حالت آماده به کار تا ۲۱ روز دوام دارد.

این تلفن با استفاده یک کابل میکرو MicroUSB شارژ خواهد شد و طبق وبسایت نوکیا در صورتی که از آن به طور فعال استفاده کنید به مدت ۱۹ ساعت کار خواهد کرد.

گوشی نوکیا ۶۳۱۰ برای نخستین بار در سال ۲۰۰۱ عرضه شد و در سال ۲۰۰۲ نیز یک نسخه به روز‌تر از آن با نام ۶۳۱۰ منتشر شد و سرانجام با عرضه گوشی ۶۲۳۰ و دیگر مدل‌ها، تولید این تلفن نیز متوقف شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-19 09:47

افزودن دیدگاه جدید