کد مطلب: 

262249

رییس جمهوری هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک توجه ویژه به وزارت آموزش و پرورش،‌ نیاز امروز است و از رییس جمهوری درخواست می‌کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.
ابراهیم عزیزی

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، «ابراهیم عزیزی» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری از رییس جمهوری خواست هرچه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که نیاز به توجه ویژه دارند به شرکتی واگذار شده‌اند که این اقدام سبب شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که  نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند و انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه ایثار اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-12 15:45

افزودن دیدگاه جدید