کد مطلب: 

261861

گوشی Galaxy S ۲۱ FE گواهینامه FCC گرفت

علی رغم شایعاتی که درباره لغو تولید گوشی Galaxy S ۲۱ FE بعد از عدم برگزاری رویداد معرفی این گوشی شنیده شد، به تازگی اعلام شده گوشی مورد نظر گواهینامه FCC را از آن خود کرده است.
سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، نوشت: اخیراً یک نشریه کره جنوبی گزارش داده است که سامسونگ رویداد معرفی Galaxy S۲۱ Fan Edition را لغو کرده است. سامسونگ صفحات پشتیبانی Galaxy S۲۱ FE را در وب سایت‌های منطقه‌ای خود برای هنگ کنگ، سنگاپور، آفریقای جنوبی و دیگر بازار‌ها اضافه کرده بود.

اخیراً مشخص شد که این شرکت صفحات پشتیبانی را حذف کرده که نشان می‌دهد احتمالا شرکت این رخداد را لغو کرده باشد. در میان شایعات لغو آن، نوع Galaxy S۲۱ FE توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تایید شده است.

فهرست FCC Galaxy S۲۱ FE که اولین بار توسط سیمران پال منتشر شد، دارای شماره مدل SM-G۹۹۰E است و به نظر می‌رسد که نسخه Exynos این تلفن هوشمند باشد. ظاهراً نسخه Snapdragon آن در ماه ژوئن گواهینامه FCC را دریافت کرده بود. اسناد FCC نشان می‌دهد که S۲۱ FE در تاسیسات سامسونگ در Thain Nguyen، ویتنام تولید و بین ۲۴ تا ۳۱ اوت آزمایش شده است. گواهی FCC در ۲ سپتامبر صادر شد.

اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که بسته دستگاه ممکن است شامل یک جفت هدفون، یک کابل داده و یک شارژر ۲۵ واتی با شماره مدل EP-TA۸۰۰ باشد. گزارشات ادعا کرده اند که سامسونگ ممکن است به دلیل مشکل کمبود جهانی تراشه Galaxy S۲۱ FE را لغو کند. البته دریافت گواهینامه FCC عرضه این مدل را تضمین نمی‌کند.

مشخصات Galaxy S۲۱ FE

طبق آمار گذشته Galaxy S۲۱ FE با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی S-AMOLED ۱۲۰Hz FHD+، تراشه Snapdragon ۸۸۸ / Exynos ۲۱۰۰ و ۱۲ گیگابایت RAM، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. ممکن است دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت OIS و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-02 15:50

افزودن دیدگاه جدید