کد مطلب: 

259273

جزئیاتی از صفحه نمایش OLED آیپد پرو لو رفت

اخیرا گزارشی مبنی بر اینکه اولین تبلت اپل با صفحه نمایش OLED ممکن است واقعاً جایگزین iPad Air 2022 باشد، منتشر شده است.
جزئیاتی از صفحه نمایش OLED آیپد پرو لو رفت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: اخیرا جزئیاتی درباره نمایشگر نسل بعد آیپد شرکت اپل که توسط سامسونگ ساخته می‌شود در اینترنت منتشر شده است.

در این گزارش عنوان شده که نمایشگر مدل‌های OLED iPad Pro 2023 که آن را شرکت‌های کره‌ای می‌سازند، از نوع  پنل‌های OLED دو پشته‌ای است.

مقاومت پانل صفحه نمایش در آیپدها امری مهم است

برای پانل‌های OLED متوسط، سامسونگ هنوز هم از فناوری قدیمی‌تر که فقط از یک لایه دیود‌های ساطع کننده نور قرمز، سبز و آبی استفاده می‌کند که طول عمر دیود‌ها را قبل از سوختن در مقایسه با محلول دو پشته‌ای ، چهار برابر می‌کند. سامسونگ از پنل‌های OLED تک پشته‌ای در لپ تاپ‌های جدید Galaxy Book Pro استفاده می‌کند و قصد دارد صفحه نمایش‌هایی از این دست را نیز در iPad Air 2022 عرضه کند.

این راه حل استفاده از محلول دو پشته‌ای نه تنها دارای طول عمر بسیار طولانی است، بلکه روشنایی دو برابری صفحه در مقایسه با یک پشته‌ای را هم دارد ، بنابراین iPad Pro 2023 به صفحه نمایش‌های OLED دو پشته‌ای مجهز خواهد شد.

جزئیاتی از صفحه نمایش OLED آیپد پرو لو رفت

تلفن‌ها می‌توانند از OLED‌های تک پشته‌ای نیز استفاده کنند، زیرا کوچکتر هستند و برای مدت زمان کوتاه تری در مقایسه با iPad‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برای استفاده‌های طولانی‌تر مانند تبلت‌های پیشرفته و نمایشگر‌های خودرو سازندگان کره‌ای مجبور به تولید و تهیه فناوری دو پشته‌ای هستند و باید از این صفحه نمایش‌ها در محصولاتشان استفاده کنند.

ال جی در حال حاضر صفحه نمایش‌های OLED با دو لایه دیود را برای اتومبیل‌ها به کار گرفته است؛ بنابراین تصور اینکه سامسونگ تنها تأمین کننده صفحه نمایش‌های iPad Pro 2023 نخواهد بود، خیلی سخت نیست، چون این شرکت رقبای قدرتمند دیگری نیز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-07-18 09:18

افزودن دیدگاه جدید