کد مطلب: 

290481

اگر پنج هفته دیگر سیدجلال سرمربی پرسپولیس شد، تعجب نکنید

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخر فصل را نخواهد دید.
اگر پنج هفته دیگر سیدجلال سرمربی پرسپولیس شد، تعجب نکنید

به گزارش سیتنا، سهراب انتظاری، درباره انتخاب اوسمار لوس ویرا به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: همه این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود و خیلی‌ها از قبل می‌دانستند که رضا درویش مدیرعامل باشگاه چه هدفی را دنبال می‌کند. در مورد نیامدن برانکو هم باید گفت که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مالیات و بدهی‌های این مربی در گذشته رفتار خوبی نداشت و این طبیعی بود که برانکو به پرسپولیس پاسخ منفی بدهد.

وی ادامه داد: برانکو مربی بسیار زرنگی است و مشخص بود که این پیشنهاد را قبول نخواهد کرد. او می‌دانست در این موقعیت نباید به پرسپولیس بیاید. در ضمن درویش هم از ابتدا دنبال این بود که اوسمار را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند و در این مدت نمایش‌هایی اجرا شد که باشگاه به هواداران بگوید ما تلاش خودمان را کردیم، ولی هواداران پرسپولیس خیلی باهوش هستند و همه چیز را می‌دانند. اگر باشگاه چالش مالی نداشت پس چرا یحیی گل‌محمدی را از دست داد و اگر با مشکل مالی مواجه بود چگونه دنبال جذب مربی خارجی رفت؟!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: آرزوی همه ما این است که اوسمار در پرسپولیس نتیجه بگیرد، ولی اگر نتیجه نگیرد رضا درویش پایان فصل را در پرسپولیس نخواهد دید، چون هواداران از اقدامات او در چند ماه اخیر به شدت ناراحت هستند. به ‌هر حال باید همه احتمالات را در نظر گرفت و اگر پنج هفته دیگر سیدجلال حسینی سرمربی پرسپولیس شد تعجب نکنید! متأسفانه درویش هیچ قدمی برای خوشحال کردن هواداران پرسپولیس بر نداشت و تمام کارهای چند هفته اخیرش هم نمایشی بود.

انتظاری در پایان تصریح کرد: من شنیده‌ام که بازیکنان به باشگاه گفته‌اند اوسمار سرمربی پرسپولیس شود! اگر این اتفاق حقیقت داشته باشد اوسمار چگونه می‌خواهد بازیکنان و تیمش را کنترل کند؟ اگر بازیکن در انتخاب سرمربی نقش داشته باشد آینده تیم چه می‌شود؟ اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد باشگاه چه جوابی می‌خواهد به هواداران بدهد؟ پیش‌بینی من این است که درویش پایان فصل را در پرسپولیس نخواهد دید، ولی من امیدوارم که تیم نتیجه بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-01-29 23:44

افزودن دیدگاه جدید