کد مطلب: 

288384

پرسپولیس، نمادی از فوتبال امروز ایران!

در حالی که نمایندگان فوتبال ایران چپ و راست به عربستانی ها می باختند و می بازند،حالا باخت به نماینده حذف شده قطر هم به کلکسیون افتخاراتشان اضافه شد.
پرسپولیس، نمادی از فوتبال امروز ایران!

به گزارش سیتنا، تیمی که پرسپولیس را در آزادی و در حضور ۶۰ هزار تماشاگر حذف کرد، از قبل حذف شده بود! همین الدحیل در دو بازی رفت و برگشت ۵ گل به النصر زد، همان‌طور که استقلال تاجیکستان دروازه النصر را باز کرد!

واقعیت آن است که نه‌تنها تیم‌های ژاپنی و کره‌ای و عربستانی‌های پولدار بلکه حتی تیم‌های قطری و اماراتی هم از ما جلو افتاده‌اند. شارجه امارات در پلی‌آف تراکتور را حذف کرد و الدحیل در تهران، پرسپولیس را! قبلاً هم که تا دل‌تان بخواهد به نمایندگان عربستان باخته بودیم (۴ شکست در ۵ بازی انجام شده). با این حساب احتمالاً تا اطلاع ثانوی باید به همان قهرمانی‌های ۳۰ سال قبل پاس و استقلال دلخوش بوده و خیلی انتظار نداشته باشیم که اتفاق مثبتی برای فوتبال بی‌برنامه‌مان بیفتد.

فوتبالی که لیگش با وزش هر بادی تعطیل می‌شود، تیم ملی‌اش از پس ازبک‌ها برنمی‌آید و تیم امیدش به راحتی آب خوردن به امثال هنگ‌کنگ و ازبکستان می‌بازد. امروز شاید اگر پنالتی گولسیانی گل می‌شد، شرایط عوض شده بود اما حتی در صورت صعود پرسپولیس فکر می‌کنید نماینده کشورمان تا کجا می‌توانست بالا برود؟ پرسپولیس ماه‌هاست طراوت و شادابی لازم را ندارد که بررسی دلایلش بماند برای بعد اما حداقل امروز واقعاً حیف شد که جلوی آن همه تماشاگر باخت و از آسیا حذف شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-12-05 22:23

افزودن دیدگاه جدید