کد مطلب: 

287806

پسر زلاتان در تیم ملی سوئد!

وینسنت، پسر زلاتان ابراهیموویچ، به تیم ملی زیر 15 سال سوئد دعوت شد.
پسر زلاتان در تیم ملی سوئد!

به گزارش سیتنا، وینسنت ابراهیموویچ، یک هافبک میانی در آکادمی جوانان آث میلان است و طبق گزارش "اسپورت بلدات"، این اولین دعوت او به رده های پایه تیم ملی سوئد است. این بازیکن 15 ساله یکی از 66 بازیکنی است که برای برنامه آموزشی و ارزیابی ماه دسامبر فدراسیون فوتبال سوئد انتخاب شده است.

اکسل کیال، سرمربی تیم زیر 15 سال سوئد، توانایی این بازیکن جوان را ستود و گفت: "بر اساس مسابقاتی که از او به صورت ویدیویی دیده ام، او یک هافبک میانی است که در پاس دادن ، جهت گیری در زمین و همچنین تمام کنندگی خوب است. می‌دانم که سر و صدایی در مورد انتخاب وینسنت ابراهیموویچ به پا خواهد شد. پدر او یکی از بهترین بازیکنان سوئدی تمام دوران است و اکنون این اولین بار است که وینسنت قدم بزرگی برای تیم ملی سوئد برمی دارد.

اما یان اندرسون، سرمربی سابق سوئد، به سرعت درهای مقایسه او با پدرش را بست. اندرسون که سوئد را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 هدایت کرد در این باره گفت: من او را ملاقات کرده‌ام، اما بازی او را ندیده‌ام. بنابراین من نمی توانم به او امتیازی بدهم. ما نباید مقایسه های زیادی بین پدر و پسر انجام دهیم، به نظر من، واقعاً منصفانه نیست. البته قبول دارم که وضعیتی بسیار هیجان انگیز است."

او تنها فرزند فوتبالیست زلاتان نیست، زیرا یک برادر بزرگتر به نام ماکسیمیلیان دارد که برای تیم زیر 18 سال میلان بازی می کند. اینکه فرزند یک افسانه باشی که بیش از 500 گل برای تیم هایی مانند بارسلونا، آث میلان، پی اس جی، اینترمیلان و منچستریونایتد به ثمر رسانده و برای تیم ملی سوئد هم 62 بار گلزنی کرده است، کار ساده ای نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-11-23 08:25

افزودن دیدگاه جدید