کد مطلب: 

287542

یحیی و پرسپولیس با این فرمول قهرمان می‌شوند

پرسپولیس گرچه دچار بحران شده است اما این اتفاق برای تیم گل‌محمدی تازه نیست و آنها پیش از این هم توانسته بودند از بحران نجات پیدا کنند.
یحیی و پرسپولیس با این فرمول قهرمان می‌شوند

به گزارش سیتنا، پرسپولیس این روزها در موقعیت متفاوتی قرار گرفته که در سال‌های اخیر کمتر به آن دچار شده است. دو تساوی پیاپی برابر ملوان و صنعت نفت که با یک تساوی برابر استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود و در ادامه باخت برابر سپاهان که باعث شد اولین شکست سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست و سوم رقم بخورد. شرایطی که انتقادها از قرمزها و یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشته و بسیاری با دید تردید به ادامه راه این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی نگاه کنند. وضعیتی که سبب شده مدیریت پرسپولیس هم به عنوان جریمه ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را کسر و بخشیده شدن آن را به موفقیت در بازی‌های آینده به خصوص دیدار با النصر منوط دانسته است. اما پرسپولیس در حالی در این وضعیت بغرنج گیر افتاده که شرایط این تیم بی‌شباهت به وضعیت قرمزها در لیگ بیستم نیست.

شاگردان گل‌محمدی در حالی آن دوره از رقابت‌ها را آغاز کردند که پس از دو برد و دو مساوی، باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای قرار می‌گرفتند. دیداری که قرمزها آن را با نتیجه ۲-۱ به نماینده کره‌جنوبی واگذار کردند تا برای دومین بار شانس قهرمانی آسیا را از دست بدهند. این ناکامی ضربه روحی بدی به پرسپولیسی‌ها وارد کرد تا جایی که این تیم در چهار بازی بعدی‌اش در لیگ برتر، چهار تساوی برابر نساجی (۱-۱)، ذوب‌آهن (۱-۱)، سپاهان (صفر- صفر) و استقلال (۲-۲) به دست آورد تا گل‌محمدی برای اولین بار در پنج بازی پیاپی نتواند تیمش را به پیروزی برساند. حالا هم شرایطی مشابه با سه سال پیش برای سرخپوشان به وجود آمده و باید دید یحیی و شاگردانش می‌توانند از این مهلکه سخت به سلامت عبور کنند یا خیر. نکته جالب اینکه پرسپولیس که حالا با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد، در همان لیگ بیستم هم اولین بار در هفته پانزدهم به صدر رسید که بعد از دو هفته آن را از دست داد و از هفته بیست و چهارم به بعد بود که دوباره به صدر برگشت و در نهایت عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد و حالا باید دید این شرایط دوباره برای این تیم تکرار خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-11-17 09:33

افزودن دیدگاه جدید