کد مطلب: 

283811

ساپینتو دیشب در نقش جهان بود!

سرمربی پرتغالی سپاهان فصل را با متدی مشابه ریکاردو ساپینتو در فصل گذشته آغاز کرد.
ساپینتو دیشب در نقش جهان بود!

به گزارش سیتنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود در لیگ بیست و سوم، در یک بازی که جذابیت آن مطابق با انتظارات بود، بر خلاف تصور عموم، کار سختی نداشت و با یک پیروزی شیرین و بی‌دردسر، تراکتور پرمهره را از پیش رو برداشت.

این برد سه بر یک در شرایطی به دست آمد که مورایس و بازیکنانش در این مسابقه نگرشی متفاوت با فصل گذشته داشتند و این‌بار پس از به ثمر رساندن هر گل، بی‌محابا اما حساب‌شده، به دنبال زدن گل‌های بعدی بودند که در نهایت با وجود از دست دادن چند موقعیت جدی گلزنی، این تیم را به یک پیروزی پرگل رساند. کاری که ساپینتو در آخرین هفته فصل گذشته با تیم خمس کرد.

مورایس که در پایان اولین بازی فصل گذشته و پس از پیروزی مقابل استقلال ساپینتو در آزادی، هنر مربیگری را بالانس‌کردن توانایی‌های هجومی و دفاعی تیم عنوان کرده بود، به‌نظر در فصل جدید، این نقطه تعادل را جایی جلوتر از خط میانه زمین پیدا کرده است.

طلایی‌پوشان برخلاف فصل گذشته، در این بازی پس از به‌سبک استقلال ساپینتو، هموطن مورایس، پس از هر گل با اشتیاق بیشتری برای گل‌های بعدی پیش می‌رفتند و این موضوع می‌تواند یک سپاهان تمام هجومی را در فصل جدید نوید بدهد.

جایی که مورایسِ محاسبه‌گر، ابزار بیشتری برای تنوع تاکتیکی در خط حمله دارد و میل به استفاده از ظرفیت تمام این عناصر تهاجمی، می‌تواند او را به سمت ساختن یک سپاهان خوفناک با این اسکواد عمیق، سوق دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-08-11 09:13

افزودن دیدگاه جدید