کد مطلب: 

282468

استقلال را منحل کنید!

روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت.
استقلال را منحل کنید!

به گزارش سیتنا، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین آبی ها و در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما مطلوب نیست. این اتفاقاتی که برای استقلال و فاجعه ای که رخ می دهد، به چند نفر استاد نیاز دارد تا در پشت صحنه استادانه کار کنند و این اتفاقات رخ دهد.

او ادامه داد: ما در سال قبل سه مدیرعامل عوض کردیم. هر حرفی زدیم بهانه برای باخت و جام نگرفتن عنوان شد. الان فصل شروع شده و تاکنون سابقه نداشته که در اوایل نقل و انتقالات مدیریت تیم بخواهد استعفا بدهد. بعد می آیند یک سری قوانین 12 و 15 میلیاردی برای استقلال می گذارند. یعنی واقعا فکر می‌کنند مردم باورشان می‌شود بازیکنان سایر باشگاه‌ها نیز همین ارقام را می‌گیرند؟ سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ‌... با همین ارقام بازیکن جذب می ‌کنند یا این قوانین فقط برای استقلال است؟

وی اظهار داشت: بعد می ‌گویند نقل و انتقالات استقلال خوب نیست. خب معلوم است وقتی رقم پیشنهادی استقلال با باشگاه‌های دیگر پانزده و بیست میلیارد تفاوت دارد، کدام بازیکنی اینجا می آید؟ وقتی مشکلات را می بیند، معلوم است نمی آید. وقتی بازیک به جلسه می ‌آید، یک رقمی از استقلال می ‌گیرد و وقتی به باشگاه دیگر می ‌رود با دو، سه برابر قرارداد می ‌بندد. قطعا در این حالت بازیکن به آن تیم می‌ رود.

او در مورد اینکه گفته می شود از بازیکنان استقلال خواسته شده تا رقم قراردادهایشان را کاهش دهند، پاسخ داد: باز هم می گویم که فکر می کنم این قوانین فقط برای باشگاه ماست و جای دیگری نیست. یک بازیکنی قرار بود اینجا بیاید، همه برنامه ها، همه افرادی که هستند و تمام آدم هایی که به فوتبال و ورزش مربوط هستند یا نیستند، در این موضوع دخالت کردند.

چشمی درباره اعتراض هواداران به این وضعیت گفت: این کمترین حق آنهاست. اگر قوانین است، برای همه باشد. بعد مگر می شود با این شرایط مدیرعامل و قائم مقام ما استعفا بدهد. ما بارها راجع به این موضوع صحبت کرده ایم. هر سال چند مدیرعامل عوض می کنیم و خیلی کم پیش آمده که یک مدیرعامل کل فصل را مدیریت کرده باشد. اینکه هر سری اتفاقات عجیب و جدیدتری برای استقلال رقم می زنید، واقعا عجیب است. اگر با این تیم مشکلی دارید، باشگاه را کاملا منحل کنید و بروید تا تیم دیگری به جای ما بیاید و در لیگ برتر بازی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-07-07 07:02

افزودن دیدگاه جدید