کد مطلب: 

278489

کمک دولت برای پرداخت پول استراماچونی سوژه پرسپولیسی‌ها شد!

در حالی که معمولاً استقلالی ها پرسپولیس را متهم به دولتی بودن و دریافت کمک دولت می‌کردند، این بار کار برعکس شده است.
کمک دولت برای پرداخت پول استراماچونی سوژه پرسپولیسی‌ها شد!

به گزارش سیتنا، کمک دولت به استقلال در ماجرای پرونده استراماچونی باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده و آنها می گویند خسارت بی عرضگی مدیران سابق استقلال را نباید دولت بدهد و پول استراماچونی از بیت المال پرداخت شود. پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به این مسئله اعتراض دارند و علیه وزارت ورزش و شخص حمید سجادی هم موضع گرفته اند. این در حالی است که استقلالی ها می‌گویند در سنوات گذشته کمک های مشابهی به پرسپولیس شده بود و برای مثال ماجرای علی دایی و تیم قطری و همچنین مهدی طارمی و رامین رضاییان که به ریزاسپور ترکیه رفته بودند را مثال می زنند.

به هر حال باید گفت باشگاه های پرسپولیس و استقلال هر دو دولتی هستند و البته دولت هم به جای اینکه به آنها ماهیگیری یاد بدهد برای شان ماهی می گیرد! کار غلط درهر حال غلط است حالا چه دولت به پرسپولیس کمک کند و چه به استقلال.

در شرایط فعلی ماجرای کمک دولت به استقلال در پرونده استراماچونی حسابی صدای هواداران پرسپولیس را در آورده است. قرار شده پرونده استراماچونی طی روزهای آینده بسته و جواز حضور استقلال در آسیا صادر شود. باشگاهی که پارسال هم مثل پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-03-16 23:39

افزودن دیدگاه جدید