کد مطلب: 

278009

قتل همسر با قرص برنج به دلیل اختلافات خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زنی که به دلیل اختلافات خانوادگی و طمع به دست آوردن اموال همسرش اقدام به قتل او کرده بود خبر داد.
قتل همسر با قرص برنج به دلیل اختلافات خانوادگی

به گزارش سیتنا، ساعت حدود ۵ صبح یکی از آخرین روزهای بهار سال ۱۴۰۰ بود که تلفن مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به صدا درآمد و صدای لرزان زن جوانی از فوت همسرش به دلیل بیماری قلبی خبر داد که بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام و پس از تأیید مرگ متوفی با تلفن ۱۱۰ تماس و موضوع را به مأمورین اطلاع دادند.

رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: خرداد ماه سال گذشته در پی اعلام مرگ مشکوک مردی جوان در شهرستان ساوجبلاغ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأمورین پلیس آگاهی به محل اعزام و نسبت بررسی محل و علت مرگ متوفی اقدام که جسد جهت معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: در معاینات انجام شده علت مرگ مسمومیت با قرص برنج تشخیص داده شد که به این دلیل همسر متوفی به عنوان تنها مضنون پرونده احضار و مورد بازجویی قرار گرفت. این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: با توجه به تناقض‌گویی‌های همسر متوفی، گمانه زنی‌های مأمورین در بی اطلاع نبودن این شخص از علت دقیق مرگ همسرش بیشتر شد که در نهایت با انجام اقدامات پلیسی و بررسی تماس‌های تلفن همراه این زن، رد پای مرد دیگری در این پرونده پیدا شد که وی نیز به عنوان دومین مضنون پرونده دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز اظهار داشت: مرد دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه آشنایی با متوفی و همسر وی و اطلاع از موضوع شد، ولی در نهایت در مواجهه با ادله و مدارک پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی همسایه این خانواده جوان بودم و با اطلاع از وجود اختلافات بین آنها، با همسر متوفی طرح دوستی ریختم که پس از مدتی این زن به من گفت از همسر خود خسته شده و جهت تصرف اموالش قصد به قتل رساندن وی را دارد.

سرهنگ نادربیگی افزود: در نهایت مجدداً از همسر متوفی بازجویی به عمل آمد که وی در مواجهه حضوری با همسایه دستگیر شده خود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از گذشت بیش از یک سال به قتل همسرش با کمک مرد همسایه از طریق خوراندن قرص برنج به وی اعتراف کرد که هر دو متهم پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-03-03 07:44

افزودن دیدگاه جدید