کد مطلب: 

277555

آقای ستاره کجا زندانی خواهد شد؟

دادگستری ایتالیا از دولت برزیل خواسته است تا روبینیو ستاره سابق رئال مادرید، میلان و منچسترسیتی محکومیت 9 سال حبس خود را در زندانی در برزیل سپری کند.
آقای ستاره کجا زندانی خواهد شد؟

به گزارش سیتنا، روبینیو توسط دادگاهی در ایتالیا به اتهام مشارکت در تجاوز گروهی به یک زن در شهر میلان در سال 2013، به 9 سال حبس محکوم شده است. دادگستری ایتالیا تا کنون چندین بار درخواست استرداد او را به دست دولت برزیل رسانده اما این بازیکن آزادانه در کشور برزیل زندگی می کند و زندگی آرامی در شهر سانتوس دارد و حتی در تبلیغات انتخاباتی بولسونارو نامزد سابق ریاست جمهوری برزیل هم شرکت کرده بود.

دادگستری ایتالیا درخواست خود را از طریق سفارت خود در کشور برزیل به دست دولت این کشور رسانده است و به آنها اعلام کرده که اگر قصد استرداد روبینیو را هم ندارند، این بازیکن را به زندانی در برزیل بفرستند. در حال حاضر دادگستری برزیل در حال بررسی این پرونده است هر چند که صدور حکم نهایی ممکن است که چندین سال به طول بیانجامد.

روبینیو به همراه پنج تن از دوستانش به تجاوز گروهی به یک زن اهل آلبانی در شهر میلان به حبس محکوم شده است، اتفاقی که در سال 2013 رخ داد و حکم نهایی پرونده در سال 2022 صادر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-19 07:47

افزودن دیدگاه جدید