کد مطلب: 

275719

پیغام قاطع به یک بازیکن؛ نمی‌گذاریم به پرسپولیس بروی

با شرایط موجود به نظر می‌رسد شهباززاده برای خارج کردن خودش از بحران به وجود آمده جزو اولین نفراتی باشد که با باشگاه برای جدایی رایزنی خواهد کرد.
پیغام قاطع به یک بازیکن؛ نمی‌گذاریم به پرسپولیس بروی

به گزارش سیتنا، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته است و به گفته مدیرعامل این باشگاه تا زمانی که درها باز نشود، هیچ فعالیتی انجام نخواهد شد و استقلال بازیکنی را از دست نخواهد داد. مدیران باشگاه استقلال در تلاشند با استراماچونی توافق کنند تا این مربی ایتالیایی باقی مانده حقوق خود را به‌صورت اقساط از باشگاه استقلال دریافت کند و آنگاه این مربی به فیفا اعلام کند که بر سر دریافت مطالباتش با باشگاه استقلال به توافق رسیده و در نتیجه پنجره نقل و انتقالات آبی‌ها باز شود تا این باشگاه در نیم‌فصل نقل و انتقالاتی متضرر نشود.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال فقط خریدار نخواهد بود و برخی بازیکنان هستند که برای جدایی با باشگاه رایزنی خواهند کرد. یکی از این بازیکنان سجاد شهباززاده است که پیش از شروع فصل از سپاهان به استقلال پیوست تا شاید همچون روزهایی که پیراهن سپاهان را به تن می‌کرد، در استقلال به مهره‌ای گلزن تبدیل شود اما شهباززاده هرگز نتوانست در آن مسیر قرار بگیرد و هیچ گلی برای استقلال به ثمر نرساند.

شهباززاده حتی در بازی با صنعت نفت آبادان که بعد از مدت‌ها در ترکیب استقلال قرار گرفت نیز همان وضعیت هفته‌های قبل را داشت و موفق به گلزنی در ترکیب آبی‌ها نشد.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد او برای خارج کردن خودش از بحران به وجود آمده جزو اولین نفراتی باشد که با باشگاه برای جدایی رایزنی خواهد کرد اما شاید موضوع رفتن او به باشگاه پرسپولیس منجر به مخالفت جدی سران باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه این بازیکن شود.

شهباززاده رابطه بسیار خوبی با گل‌محمدی دارد و پیش از آنکه به باشگاه استقلال بیاید و برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود پیراهن این باشگاه را به تن کند، مذاکراتی جدی با سرمربی پرسپولیس داشت تا به این باشگاه ملحق شود.

حتی در دوران مربیگری برانکو نیز شهباززاده با پیشنهاد جدی از سوی مرد کروات مواجه بود و جبهه سرخ دوست داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد که به‌دلیل پیشنهاد مالی قابل توجه این انتقال انجام نشد.

با این حال شهباززاده در وضعیتی است که هر آن احتمال جدایی‌اش از باشگاه استقلال می‌رود و هیچ بعید نیست او این بار بخواهد با پیشنهاد رقمی معقول به باشگاه پرسپولیس ملحق شود. این انتقال اما به طور قطع باب میل مدیران این باشگاه نیست بخصوص فتح‌الله‌زاده که اصولاً رفتن بازیکن از استقلال به پرسپولیس را به منزله یک شکست بزرگ برای خود می‌داند و دوست ندارد در دوران مدیریتش حتی یک بازیکن از استقلال به سمت رقیب برود.

از روزی که دوباره بحث رفتن شهباززاده به پرسپولیس مطرح شده و زمزمه این انتقال در باشگاه استقلال به گوش رسیده، مدیران این باشگاه مخالفت قطعی خود را با این انتقال نشان داده‌اند. فتح‌الله‌زاده حتی در این خصوص با مشاوران خود در باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام داده و به آنها تأکید کرده که تحت هیچ شرایطی به شهباززاده اجازه جدایی و پیوستن به تیم رقیب را نخواهد داد.

حتی فتح‌الله‌زاده از مشاوران خود خواسته به گوش شهباززاده برسانند که از فکر رفتن به پرسپولیس خارج شود و هرگز به‌دنبال دریافت رضایتنامه برای حضور در تیم رقیب نباشد.

مشاوران فتح‌الله‌زاده هم منتظر فرصتی هستند تا این موضوع را به اطلاع شهباززاده برسانند و به او اعلام کنند که در مدیریت فتح‌الله‌زاده هیچ بازیکنی به تیم رقیب نخواهد رفت مگر اینکه تیم رقیب حاضر شود یکی از بهترین بازیکنانش را به استقلال بدهد و در واقع یک معاوضه میان دو باشگاه انجام شود که بعید است یحیی گل‌محمدی که همین حالا با کمبود بازیکن مواجه است، اجازه دهد بازیکنی در پست شهباززاده از این تیم جدا شده و به استقلال ملحق شود.

با توجه به شرایط موجود باید پرونده جدایی شهباززاده از استقلال و پیوستن به پرسپولیس را مختومه اعلام کرد. هرچند که پرونده انتقال این بازیکن به دیگر تیم‌ها می‌تواند مفتوح باقی بماند که این هم بستگی به باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-12-29 09:53

افزودن دیدگاه جدید