کد مطلب: 

272846

ترابی اجازه نداد لوکادیا پنالتی بزند

در جریان دیدار پرسپولیس برابر تراکتور نیمکت‌نشینان تراکتور در چند نوبت به تصمیمات داور اعتراض کردند.
ترابی اجازه نداد لوکادیا پنالتی بزند

به گزارش سیتنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتور رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک گله شاگردان بردیف به پایان رسید.

درحالی که قرار بود این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود، به خاطر روشن نشدن پروژکتورهای ورزشگاه آزادی، بازی با ۳۳ دقیقه تاخیر آغاز شد.

زمانی که اعضای دو تیم منتظر شروع بازی بودند، افشین پیروانی به خاطر تاخیر به ناظر بازی اعتراض کرد.

در اواسط نیمه نخست زمانی که توپ در میانه میدان به بازیکن تراکتور رسید، بیرانوند از فاصله دور داور را صدا می‌زد و معتقد بود که داور باید اعلام خطای هند می‌کرد.

در آغاز نیمه دوم بازی، درحالی که تراکتوری‌ها و داوران آماده شروع بازی بودند، پرسپولیسی‌ها با دقایقی تاخیر بازی را شروع کردند.

در اواسط نیمه دوم زمانی که بازیکن تراکتور با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد، توپ بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه روی زمین فرود آمد و به زمین برگشت. روی این صحنه بازیکنان تراکتور و نیمکت نشینان این تیم به شدت به داور اعتراض کردند و اعتقاد داشتند توپ به گل تبدیل شده است. البته در این صحنه درگیری مختصری هم میان بازیکنان دو تیم شکل گرفت.

در دقیقه ۸۴ بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، نیمکت نشینان تراکتور و بازیکنان این تیم به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. محمدرضا اخباری هم به زبان انگلیسی خطاب به بردیف می‌گفت که آن صحنه خطا نبوده است. در این بین مهدی ترابی توپ را در اختیار گرفت تا پنالتی را بزند و اجازه نداد لوکادیا پشت توپ قرار بگیرد با این حال داور به خاطر اعتراض‌های شدید تراکتوری‌ها توپ را در اختیار گرفت و برای دقایقی به میانه میدان رفت. علیرضا بیرانوند هم به سمت محوطه جریمه تراکتور رفت تا با اخباری صحبت کند.

بعد از اینکه پناتی مهدی ترابی را اخباری مهار کرد، نیمکت‌نشینان تراکتور به شدت خوشحالی کردند.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، نیمکت‌نشینان تراکتور به سمت اخباری رفتند و او را در آغوش گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-10-02 22:11

افزودن دیدگاه جدید