کد مطلب: 

272475

امیرحسین خادمی کیست؛ از ماجرای تجاوز تا قتل

امیرحسین خادمی نوجوانی اهل زرین دشت است که بعد از شکایت از تجاوزی که به وی شده بود، جنازه اش در اطراف بیابان های استان فارس پیدا شد.
امیرحسین خادمی کیست؛ از ماجرای تجاوز تا قتل

به گزارش سیتنا، بعد از تجمعات اعتراضی مردم، فرمانده انتظامی زرین دشت گفت؛ قول می دهم ما همه کوشش خود را برای رسیدگی به این پرونده انجام دهیم.

بیوگرافی امیرحسین خادمی

امیرحسین خادمی نوجوان 16 ساله متولد 1385 در شهرستان زرین دشت استان فارس در فاصله 377 کیلومتری شیراز می باشد و تنها یک خواهر دارد.

پدرش چند سال پیش فوت کرده و مادرش مبتلا به سرطان می باشد، به همین دلیل از همین سن کم مجبور بود برای گذران زندگی خانواده، کار کند.

تجاوز صاحب کار و قتل

به گزارش سینا قلندری (روزنامه نگار)؛ از طرف نزدیکان امیرحسین خادمی مطلع شدم که این نوجوان زرین دشتی از استان فارس به خانواده اش گفته از طرف 3 نفر از جمله صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است و از او فیلم گرفتند و گفتند اگر به کسی بگی بهت تجاوز کردیم، فیلمت را پخش می کنیم.

او بعد از آگاه کردن خانواده اقدام به شکایت کرده بوده اما در نهایت روز یکشنبه 20 شهریور 1401 جنازه اش در بیابان های شهر حاجی آباد شهرستان زرین دشت پیدا شد.

اعتراضات مردم

در پی تجمعات اعتراضی مردم؛ فرمانده انتظامی زرین دشت با حضور در جمع مردم گفت؛ این نوجوان با خود من هم یک نسبت فامیلی دارد و به عنوان فرمانده انتظامی قول می دهم ما همه کوشش خود را برای رسیدگی به این پرونده انجام خواهیم داد.

پیگیری قوه قضائیه

انصاری رئیس دادگستری شهرستان زرین ‌دشت نیر گفت: متهمین تعرض به جوان زرین دشتی در بازداشت به سر می برند.

او با تاکید بر اینکه پرونده قضایی تشکیل شده در حال رسیدگی در محاکم کیفری استان بوده و با توجه به فوت بزه دیده با حساسیت ویژه قضایی دنبال می شود.

همچنین ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-18 18:09

افزودن دیدگاه جدید