کد مطلب: 

272211

میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد

اگر یک خودرو مشهور به شکل تولید محدود عرضه شود، حتماً مانی خوشبین یکی از آن‌ها را در کلکسیون خودروهای خود دارد.
میلیاردر ایرانی که نسخه اختصاصی پورشه را از آن خود کرد

به گزارش سیتنا، اگر یک خودرو عجیب و غریب باشد و فقط تعداد محدودی از آن تولید شود، حتماً مانی خوشبین یکی از آن‌ها را در کلکسیون خودروهای لوکس خود دارد. این مشاور املاک موفق و کلکسیونر خودرو اشتهای سیری‌ناپذیری برای خودروهای عجیب و غریب دارد که روز به روز بیشتر می‌شود. و ملک ۶۵۰۰ متر مربعی جدیدش فضای کافی برای این کار را در اختیار او قرار داده است. او در پستی که به تازگی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، خبر تحویل گرفتن نسخه تولید محدود پورشه ۹۱۱ نسخه پنجاهمین سالگرد پورشه دیزاین را اعلام کرده است. این خودروساز آلمانی برای بزرگداشت ۵۰ سالگی پورشه دیزاین، نسخه ویژه‌ای از ۹۱۱ نمادین را عرضه کرده است. پورشه دیزاین استودیوی طراحی این خودروساز است که محصولات مختلفی از ساعت و تلویزیون تا پوشاک ۲۰۰۰ دلاری را تولید می‌کند.

مانی خوشبین به واسطه ثروت و دارایی هایش و البته مهم تر از همه‌ی این موارد، یعنی شخصیتش، معروفیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است، او از طریق فعالیت در زمینه املاک و مستغلات و سرمایه گذاری هایش در زمینه های مختلف، توانسته است به ثروت زیادی دست پیدا کند.

فردیناند الکساندر پورشه که بیشتر به خاطر طراحی ۹۱۱ برای رقابت با پژو ۹۰۱ شناخته می‌شود، در سال ۱۹۷۲ پورشه دیزاین را تأسیس کرد. اولین محصول بخش طراحی این استودیو ساعت کرونوگراف ۱ بود. نسخه ویژه ۹۱۱ متعلق به خوشبین به منظور بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس این استودیوی طراحی و ساعت اریجینال آن تولید شده است.

خوشبین می‌گوید: این ۹۱۱ نسخه پنجاهمین سالگرد در آخر هفته به من تحویل داده شد. این یکی از تنها ۷۵۰ نسخه تولیدی از این مدل و شماره ۱۳۳ از ۷۵۰ است. این بار مجبور شدم ساعت را هم بخرم.

نسخه ویژه ۹۱۱ پورشه دیزاین براساس تارگا ۴ GTS ساخته شده و تنها ۷۵۰ دستگاه از آن تولید می‌شود. این خودرو از همان موتور ۳ لیتری تویین توربو شش سیلندر تخت با توان ۴۷۳ اسب بخار بهره می‌برد. خریداران می‌توانند بین گیربکس دو کلاچه PDK یا هفت سرعته دستی یکی را انتخاب کنند.

خوشبین هنوز منتظر تحویل یک پورشه GT۳ RS، یک ۷۱۸ کیمن GT۴ RS و یک ۹۱۱ اسپرت کلاسیک از این خودروساز آلمانی است.

فهرست ابرخودروهای آینده مانی خوشبین شامل استون مارتین والکری اسپایدر، کونیگزگ جسکو، بوگاتی بولاید و مرسدس AMG One است.

خوشبین در حین رانندگی با نسخه ویژه ۹۱۱ پورشه دیزاین گفت: می‌دانم که ۰ تا ۱۰۰ این مدل مسلماً کندتر است، اما این واقعیت که می‌تواند به دور موتور ۸۰۰۰ دور بر دقیقه برسد و شما کنترل آن را در اختیار دارید، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

گفتنی است که مانی خوشبین فعالیت بسیار زیادی بر روی اینستاگرام دارد او بخشی از معروفیت خود را از طریق اینستاگرام بدست آورده است. او در اینستاگرام بیش از ۱ میلیون دنبال کننده دارد.

مانی تقریبا هر روز یک پست با خودروهای لوکس خود میگذارد.

او دارای یک خانه چند میلیون دلاری در بورلی‌ هیلز می‌باشد که همراه با خانواده خود در آنجا زندگی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-09 16:31

افزودن دیدگاه جدید