کد مطلب: 

271808

تحقیقات در فرانسه؛ باند خلافکار از پوگبا اخاذی می‌کند؟

بعد از آنکه پل پوگبا برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد مقامات فرانسوی اعلام کردند تحقیقات درباره احتمال اخاذی سازمان‌یافته از این ستاره یوونتوس را آغاز کرده‌اند.
تحقیقات در فرانسه؛ باند خلافکار از پوگبا اخاذی می‌کند؟

به گزارش ورزش سه، برادر پل پوگبا اخیرا این هافبک فرانسوی یوونتوس را تهدید کرد و گفت به زودی واقعیت‌هایی درباره زندگی‌اش را افشا می‌کند. بعد از صحبت‌های ماتیاس پوگبا علیه برادرش پل، مدیر برنامه‌های این ستاره فرانسوی اعلام کرد او با تهدیدها و تلاشهایی برای اخاذی روبرو است که از طرف یک گروه سازمان‌یافته هدایت می‌شود.

رسانه‌های فرانسوی بعد از اظهارات برادر پوگبا و واکنش مدیر برنامه‌های او مدعی شدند مقامات فرانسوی تحقیقات در این باره را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها دادستانی فرانسه پرونده‌ای با عنوان اخاذی از پل پوگبا توسط گروهی سازمان‌یافته باز کرده و تحقیقات از مطلعین آغاز شده است.

رسانه‌ها مدعی هستند که پلیس و دستگاه قضایی فرانسه به یک گروه شناخته‌شده مشکوک هستند که سابقه اخاذی و جرایم مشابه دارد. بر اساس این ادعا برادر پوگبا و چند نفر از دوستان دوران کودکی او در این گروه عضو هستند.

ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی یوونتوس، با انتشار پستی در اینستاگرام تهدید کرد به زودی افشاگری‌های بزرگی درباره برادرش خواهد داشت. او مدعی شد اطلاعاتی درباره رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌ها و وکیل برادرش و همچنین مدیر برنامه‌های کیلیان امباپه در اختیار دارد که فاش شدن آنها سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

مدیر برنامه‌های پوگبا بعد از انتشار این پست اینستاگرامی بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه چنین آمده است:" اظهارات اخیر ماتیاس پوگبا در شبکه‌های اجتماعی متاسفانه برای ما تازگی ندارد. این اظهارات بعد از تهدیدها و تلاش‌ یک باند سازمان‌یافته برای اخاذی از پل پوگبا بیان شده است. ما این مساله را به مقامات مسئول در ایتالیا و فرانسه گزارش کرده‌ایم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-08-29 06:38

افزودن دیدگاه جدید