کد مطلب: 

270823

پراید له شد؛ زن و شوهر و چهار فرزندشان جان باختند

حوالی ساعت ۱۸ سه‌شنبه یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی در جاده اصفهان-نایین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.
پراید له شد؛ زن و شوهر و چهار فرزندشان جان باختند

به گزارش ایران، مهدی ولیپور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات این حادثه هولناک گفت: در پی دریافت این گزارش بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نایین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است. سواری پراید که به طور کامل زیر تریلی رفته و له شده بود عوامل امداد و نجات جاده‌ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص سعی کردند سرنشینان را از زیر کابین بیرون بکشند و خودرو را نیز رها کنند اما با بیرون کشیدن سرنشینان خودرو که شش نفر بودند مشخص شد همگی به‌دلیل شدت جراحات وارد شده، جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته ولیپور، شش جانباخته حادثه که سرنشینان پراید بودند یک زوج ۴۰ ساله و چهار فرزند دو، هفت، ۱۲ و ۱۵ ساله آنان بودند و علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-28 07:23

افزودن دیدگاه جدید