کد مطلب: 

270728

آقای فریادشیران شما لطفا از رنگی بودن حرف نزن!

مربی سابق استقلال شدیدا از نادر فریادشیران انتقاد کرد.
آقای فریادشیران شما لطفا از رنگی بودن حرف نزن!

به گزارش سیتنا، علی چینی با انتقاد از صحبت‌های اخیر نادر فریادشیران در خصوص رنگی بودن فدراسیون فوتبال گفت: آقای مایلی‌کهن وقتی در پیام مقاومت مشهد بودم من را به تیم ملی دعوت کرد. من و مجتبی محرمی و یحیی گل‌محمدی آخرین لحظه به اردو دعوت شدیم. من در اردو خیلی هم آماده بودم. تا وقتی با استقلال داخلی بستم و کفش پوما قرمز را نپوشیدم و رفتم دیادورا ابی خریدم. سه روز قبل از اعزام به امارات برای جام ملت‌های آسیا ناگهان من خط خوردم و حمید معماریان بازیکن ۳۳ ساله سپاهان را جای من که ۱۹ ساله بودم دعوت کرد.

چند سال بعد اقای نادر فریادشیران را دیدم و از او پرسیدم چرا آن سال من را خط زدی؟ برگشت به من گفت حاجی به تو پاداش داد و تو را تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد که راه برای شما هموار شد! به او گفتم: «من کاپیتان تیم ملی امید بودم، پاداش من حداقل این بود روی نیمکت بزرگسالان بنشینم. شما با این کار مسیر زندگی من را تغییر دادید. سیروس دین‌محمدی را پیستون چپ گذاشتید ولی من که پست اصلی‌ام آنجا بود را خط زدید.»

حالا مصاحبه اخیرشان را دیدم که گفتند فدراسیون فوتبال رنگی است چون امیر قلعه‌نویی می‌خواهد سرمربی تیم ملی شود. میرشاد ماجدی تیم جوانان را به صمد مرفاوی داده و بزرگسالان را می‌خواهد به قلعه‌نویی دهد. شما لطفا از رنگی بودن حرف نزن! دستیاران تیم ملی بزرگسالان، کادر تیم امید و نوجوانان هم پرسپولیسی هستند. وحید هاشمیان، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و حسین عبدی همگی پرسپولیسی هستند. شما اصلا از فوتبال دور هستی و لطفا کمی مطالعه کن. می‌خواهی چون شما می‌گویی صمد مرفاوی را هم برکنار کنیم یکی که شما می‌گویی را جای او بگذاریم؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-07-24 17:13

افزودن دیدگاه جدید