کد مطلب: 

258319

بورس بعد از نتیجه انتخابات چگونه تمام شد؟

امروز ۲۹ خرداد، بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات به کارخود پایان داد و در نهایت ۱۹۴ نماد در صف فروش قفل بودند و ۶۹ نماد در صف خرید قرار گرفتند.
بورس بعد از نتیجه انتخابات چگونه تمام شد؟

به گزارش ایران پژواک، امروز بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی به کار خود پایان داد و در نهایت ۱۹۴ نماد در صف فروش قفل بودند و ۶۹ نماد در صف خرید قرار گرفتند. شاخص کل بورس هم امروز با ۱۴ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز بر خلاف روزهای گذشته ۱٫۲۵ درصد رشد را ثبت کرد و شاخص کل هم‌وزن هم با رشد ناچیز حدود نیم درصد همراه شد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۲۰۶ واحد مثبت در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم در نهایت به حدود پنج هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۸٫۱ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۸۲ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند، این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز ۳,۶۶۵ میلیارد تومان بود.

امروز نمادهای «فارس»، «شستا» و «فولاد» موثرترین سهم‌های بازار با تاثیر مثبت در شاخص کل بورس بودند. بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»، «ولکار» و «شپنا» ثبت شد.

«تاپیکو»، «شفن» و «وبملت» بیشترین خالص خرید حقیقی‌ها و «شپنا»، «فولاد» و «وملل» بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها در روز جاری بوده است.

بورس بعد از نتیجه انتخابات چگونه تمام شد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-19 15:16

افزودن دیدگاه جدید