کد مطلب: 

244072

عزت‌اللهی: بیرانوند و فیفا؟ فوقش بتونه قارچ‌خور بازی کنه!

هافبک تیم ملی کشورمان به خبرورزشی گفت: مردم به شمال کشور نروند، همه باید در خانه بمانند البته این در خانه ماندن هم باید با حمایت دولت همراه باشد.
عزت‌اللهی: بیرانوند و فیفا؟ فوقش بتونه قارچ‌خور بازی کنه!

به گزارش خبرورزشی، یکی از تفریحات اصلی بازیکنان تیم ملی که اتفاقاً باعث رقم خوردن لحظات جالب و باحال می‌شود، رودررویی آن‌ها در بازی فوتبال پلی‌استیشن است. یک وقت‌هایی خیلی با هم کری می‌خوانند و این وسط بعضی وقت‌ها هم جرزنی می‌کنند. اکثر بچه‌ها جوان هستند و شاد، اکثراً هم می‌خواهند کار‌هایی را که در زمین نکرده‌اند، در پلی‌استیشن انجام بدهند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید فعلاً مرد شماره یک فیفا در تیم ملی چه کسی است؟ چند وقت پیش جهانبخش به خبرورزشی گفت که در حال حاضر فقط سعید عزت‌اللهی است که از او بهتر است؛ یعنی اینکه سعید شماره یک است و خودش شماره دو. به بهانه همین حرف‌های علی جهان، سروقت سعید عزت‌اللهی رفتیم تا با او یک گفت‌وگوی باحال و جذاب داشته باشیم.

سعید، علیرضا جهانبخش اخیراً به ما گفته بود در تیم ملی فقط تو بهتر از او فیفا بازی می‌کنی.
وقتی خود جهانبخش اعتراف می‌کند، جای هیچ بحثی نیست!

یعنی تو شماره یک هستی و علیرضا شماره دو؟
بله، در حال حاضر خودم بهترین هستم. وقتی هم این را گفته، یعنی هستم دیگر (خنده). خلاصه علی بزرگتر ماست و حرفش هم سند است! (خنده).

علیرضا بیرانوند هم این کاره است؟ سمت‌تان می‌آید؟
علیرضا بیرانوند و فیفا؟ مگر بیرانوند هم بازی می‌کند؟!

نمی‌کند؟
نه بابا، علی فوقش بتواند قارچ‌خور بازی کند یا گل یا پوچ! (خنده)، شوخی کردم. علی پسر با جنبه و شوخی است ولی من ندیدم پلی‌استیشن بازی کند؛ یعنی من تا حالا ندیده‌ام علی دسته پلی‌استیشن دستش بگیرد.

علی بیرو می‌گفت وقتی وحید امیری بازی می‌کند، برایش لری بخوانی همه را می‌برد، درست است؟
(خنده) راستش را بگویم من ندیدم که وحید امیری بازی کند. شاید قبلاً بوده. نمی‌دانم که اصلاً بازی می‌کند یا نه؟

ماجرای کری‌خوانی‌های تو با سردار آزمون جدی است؟ چون انگار او هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.
سردار خیلی وقت است که دیگر از حوزه فوتبال خارج شده و به سمت حوزه جنگ رفته است!

واقعاً؟ یعنی بازی نمی‌کند؟
هر وقت می‌بینم، بازی جنگی می‌کند! علی جهان هم زیاد بازی جنگی می‌کند. فکر کنم یک رقابتی بین این دو تا وجود دارد. تا جایی که می‌دونم در بازی‌های جنگی سردار آزمون در رده اول قرار دارد و علی هم در رده بعدی است و او را به شدت تعقیب می‌کند.

جرزن هم در اردوی تیم ملی دارید؟ تا حالا شده کسی سر بازی قهر کند؟
اختلاف گل که زیاد می‌شود، جرزنی‌ها هم شروع می‌شود. راستش من بیشتر با علیرضا جهانبخش بازی می‌کنم ولی او تا به حال از این کار‌ها نکرده است. جنبه باخت علیرضا جهانبخش زیاد است.

سعید درباره فوتبال بلژیک هم بگو. تعطیل شدید دیگر...
فعلاً که بازی‌ها برگزار نمی‌شود و معلوم نیست نیمه کاره بماند یا نه؟ ما هم مثل همه منتظر هستیم. از همین جا می‌خواستم از کادر درمانی بیمارستان‌ها تشکر کنم. در شمال کشور هم متأسفانه شیوع بیماری زیاد بوده و عزیزان زیادی را از دست داده‌ایم که همین جا به خانواده آن‌ها تسلیت می‌گویم. مردم به شمال کشور نروند، همه باید در خانه بمانند البته این در خانه ماندن هم باید با حمایت دولت همراه باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-27 23:21

افزودن دیدگاه جدید