کد مطلب: 

236216

دژاگه یا دیاباته؛ کدام یک سرنوشت ساز می شوند؟

هواداران دو تیم تراکتور سازی و استقلال حساب ویژه ای روی دو بازیکن باتجربه خود برای دیدار روز جمعه کرده اند.
دژاگه یا دیاباته؛ کدام یک سرنوشت ساز می شوند؟

به گزارش شفقنا، استقلال و تراکتور سازی حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

این دیدار قرار است که روز جمعه به میزبانی تراکتور سازی در تبریز برگزار شود.

هم استقلال و هم تراکتور شانس بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند  و تساوی نتیجه خوبی برای هیچکدام از دو تیم نیست و همین باعث شده تا بازی از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار باشد.

در ترکیب دو تیم بازیکنانی وجود دارند که اگر آماده باشند می توانند یک تنه نتیجه بازی را تغییر دهند. در تراکتور سازی هواداران امید زیادی به اشکان دژاگه دارند که تجربه بازی های بزرگ را دارد و فصل قبل هم توانست در تبریز تک گل سه امتیازی تیمش را برابر همین استقلال به ثمر رساند و نشان دهد که مرد بازی های بزرگ است.

و اما در استقلال هم در صورتی که دیاباته در ترکیب اصلی به میدان رود همه نگاه ها به او خواهد بود. این بازیکن بلند قد از تجربه بالایی برخوردار است و می دانند که چگونه در چنین بازی های سرنوشت ساز ظاهر شود.

ضربات آزاد و شروع مجدد اصلی ترین راه برای گل زنی در چنین بازی های پر برخورد و فشرده ای است.  با توجه به قد بلند و فیزیک بسیار مناسبی که دیاباته دارد اگر توپ های خوبی برای او ارسال شود می تواند بهترین و سرنوشت ساز ترین بازی خود را برابر تراکتور سازی به نمایش گذارد.

شباهت مشترک بین دژاگه و دیاباته اینکه هر دو بازیکن به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده اند و حتی خبرهای درباره احتمال غیبت آنها به گوش می رسد اما هر دو آنها در فهرست نهایی قرار گرفته اند و می توانند بازی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-30 23:20

افزودن دیدگاه جدید