کد مطلب: 

233283

بیرانوند: هرکاری می‌کنم یک ماجرای تازه ساخته می‌شود

علیرضا بیرانوند متهم است به اینکه در بازی با تراکتورسازی به هواداران این تیم بی احترامی کرده است.اتفاقی که خودش آن را قبول ندارد.
بیرانوند: هرکاری می‌کنم یک ماجرای تازه ساخته می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، او با حرکات دست خود رفتاری را انجام داد که ویدیوی این حرکت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و تراکتوری ها معتقدند که بیرو به آنها بی احترامی کرده است اما بیرانوند در مورد این موضوع در گفتگوی کوتاهی گفت: «هر کاری که می کنم باعث جنجال می شود. واقعا نمی دانم باید چطور مقابل این جنجال‌ها بایستم. متاسفانه یک سری هستند که دوست ندارند مرا در این جایگاه ببینند و به همین علت منتظر بهانه هستند تا مرا مورد حمله و حجم خود قرار بدهند. نمی‌دانم با این شرایط باید چه کار کرد. من هرگز رفتار بدی مقابل هواداران تراکتور نداشتم اما ویدیویی پخش کردند و مدعی شدند که من کار بدی انجام دادم در حالی که اصلاً اینطور نبود.»

او اضافه کرد: «فصل قبل همراه با پرسپولیس به تبریز رفتیم و مقابل تراکتور بازی کردیم. پس از پایان دیدار، چند نفری که حساب شان را باید از هواداران واقعی تراکتور جدا کرد، علیه من شعارهایی سر دادند ولی هیچ توجهی نکردم و در پایان مسابقه نیز از همه طرفداران تراکتور تقدیر و تشکر کردم چون می دانم حساب کسانی که فحاشی می کنند با کسانی که هواداران واقعی تراکتور هستند، کاملاً جدا است. با همه این تفاسیر، مسائلی را مطرح می کنند و طوری معترض هستند که انگار کار بسیار بدی انجام دادم در حالی که اینطور نبود. خودم را همیشه خاک پای مردم می دانم و به خصوص برای هواداران تراکتور و تماشاگران این تیم احترام خاصی قائل هستم.»

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان گفت: «امیدوارم کسانی که چنین کارهایی را انجام می دهند پی به زشتی کار خود ببرند و بدانند من با این حواشی، بیگانه هستم. آدمی نیستم که اهل جنجال و حاشیه باشد. می خواهم فوتبالم را بازی کنم بدون این که خدای نکرده به تماشاگران توهینی کنم. امیدوارم که این اتفاق در ادامه فصل را بدهد و دیگر شاهد چنین جوی علیه هیچ فوتبالیستی نباشیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-04 07:50

افزودن دیدگاه جدید