کد مطلب: 

230415

زکی‌پور: استراماچونی می‌داند در استقلال دنبال چیست

دفاع چپ استقلال به خبرورزشی گفت: ما در فصل قبل هم تیم خوبی داشتیم و اگر در نیم‌فصل اول کمی بادقت‌تر کار می‌کردیم و امتیازات را از دست نمی‌دادیم، نتایج دیگری رقم می‌خورد.
زکی‌پور: استراماچونی می‌داند در استقلال دنبال چیست

به گزارش خبرورزشی، میلاد زکی‌پور درباره شروع دور جدید تمرینات استقلال و نحوه کارکرد کادر فنی جدید با ما به گفتگو نشست. دفاع چپ استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در لیگ جدید مسابقات را با قدرت استارت بزند. 

*خسته تمرینات هستید؟
به هر حال این روزها اوج تمرینات بدنسازی است و باید تلاش کنیم با قدرت از این مرحله عبور کنیم. 

* گفته می‌شود کادر بدنساز تیم خیلی فشار تمرینات را زیاد کرده است.
خیلی که نه ولی خب جای نفس کشیدن هم برای ما باقی نگذاشته‌اند. به هر حال ما باید در سه جبهه بجنگیم و قطعاً کادر فنی با درایتی که دارند، می‌دانند برای ورود هرچه پرقدرت‌تر به این دور از مسابقات باید با توان بدنی بالاتر به زمین برویم. 

* استراماچونی را چطور ارزیابی کردی؟
او یک مربی جوان و پرانگیزه است. خیلی باشخصیت و البته بادانش. می‌داند چه می‌خواهد و فعلاً در ارتباط با مسائل بدنی با همکارانش هماهنگی لازم دارد و قبل از شروع هر تمرین به دقت با ما درباره آیتم‌های تمرین حرف می‌زند. ضمن اینکه این تمرینات در نهایت به سود خود ماست. 

* چطور؟
قطعاً هر چه بدن ما آماده‌تر باشد، ضریب آسیب‌دیدگی‌مان کمتر می‌شود و از طرفی با قدرت در میادین به میدان می‌رویم. ما اگر بتوانیم تا دقیقه ۹۰ مثل دقیقه ۱۰ بازی سرحال باشیم، برتری تاکتیکی‌مان تقویت می‌شود. به نظرم بدنسازی بخش مهمی از کار تیم فوتبال است. 

* حسینی هم که ماندنی شد؟
این خیلی خوب است که شاکله تیم حفظ شود. ان‌شاءالله باقی بچه‌های تیم هم برگردند و بمانند. این خیلی خوب است که تیم سوم جدول بتواند نفراتش را حفظ کند و به تقویت خودش بپردازد. 

* فصل قبل سوم شدید. این فصل قهرمان خواهید شد؟
ما در فصل قبل هم تیم خوبی داشتیم و اگر در نیم‌فصل اول کمی بادقت‌تر کار می‌کردیم و امتیازات را از دست نمی‌دادیم، نتایج دیگری رقم می‌خورد. با این همه فکر می‌کنم مهمترین چیز در برنامه‌های پیش‌رو این است که بتوانیم بهترین استارت را در لیگ بزنیم. وقتی تمرینات را به موقع استارت زدیم و در ادامه بدنسازی خوبی هم داشته باشیم ان‌شاءالله لیگ را هم با نتایج خوب شروع می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-30 19:18

افزودن دیدگاه جدید