کد مطلب: 

216061

استقلال و امیدش به ستاره‌های پرچم‌به‌دست سکونشین

استقلال با حال و روزی آشفته پا به هفته اول لیگ برتر می‌گذارد.
استقلال و امیدش به ستاره‌های پرچم‌به‌دست سکونشین

به گزاش خبرآنلاین، از حال و روز آشفته و خراب استقلال همه خبر دارند. استقلالی که فصل قبل را با قهرمانی جام حذفی و امید به کسب ستاره سوم به پایان رساند، در حالی می خواهد از امشب لیگ هجدهم را آغاز کند که حتی در جور کردن 11 بازیکن اولیه اش هم مشکل دارد. ستاره های تیم یا رفته اند یا مصدومند و همانطور که وینفرد شفر گفته،استقلال یک تیم زیر 23 سال است با 4 بازیکن باتجربه.

این استقلال با این وضع شاید حتی برای کسب سهمیه هم چالش هایی جدی داشته باشد چه رسد به شکست السد و فتح لیگ قهرمانان آسیا. با این حال اما این تیم جوان و چند پاره، هنوز یک سنگر فتح نشده دارد. سنگری که اگر پر باشد، می تواند مثل یک کوه پشت جوانان جویای نام استقلال قرار گیرد و این تیم به ظاهر تضعیف شده را رو به جلو هل بدهد.

هواداران استقلال آخرین امید شفر و بازیکنانش هستند. آن هایی که نه قراردادشان با تیم تمام شده،نه دنبال رضایت نامه هستند و نه بخاطر پول بیشتر خود را برای تیم محبوب شان ناز می کنند.

آن هایی که طی این سال ها در سرما و گرما و در سخت ترین شرایط حامی تیم مورد علاقه شان بودند و هیچوقت کم نیاوردند، حتما در فصلی که از امشب شروع می شود و احتمالا هم پر التهاب ترین و سخت ترین فصل استقلال در سالیان اخیر است، بازهم با مشت های گره کرده و پرچم های آبی شان حامی استقلالی خواهند بود که حالا دیگر ستاره ای در زمین ندارد و فقط به ستاره های سکونشینش دلخوش است.

ستاره هایی که تا ابد پای تیم‌شان خواهند بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-27 18:55

افزودن دیدگاه جدید