کد مطلب: 

285882

واکنش مظاهری به هجوم کاربران عربستانی

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران پاسخ کاربران عربستانی که به صفحه او هجوم آورده بودند را داد.
واکنش مظاهری به هجوم کاربران عربستانی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، یکی از حواشی بازی شب گذشته الهلال و نساجی مربوط به اخراج بازیکنان دو تیم بود. زمانی که سلمان الفرج می خواست زمین بازی را ترک کند، با بطری های آب هواداران نساجی مواجه شد و او دوباره به زمین مسابقه برگشت.

رشید مظاهری در همین زمان به سمت سلمان الفرج آمد و او را تا تونل اسکورت کرد و از هواداران نساجی خواست دست از پرتاب بطری بکشند.

این رفتار مطاهری باعث شد هواداران الهلال عربستان با هجوم به صفحه او، ضمن تمجید از او و دادن لقب قهرمان، از دروازه بان نساجی با قلب های آبی رنگ تشکر کردند.

دروازه بان سابق استقلال اکنون با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنشن نشان داده است.

مظاهری در این خصوص نوشت: «این روزها همه از رفتار من در حمایت از بازیکن الهلال عربستان در دیدار تیم محبوب مازندران با نماینده عربستان سعودی تمجید می‌کنند؛ اما من میخواهم اینگونه بگویم که این رفتار من یک وظیفه اخلاقی از سوی هر ایرانی متمدنی با پشتوانه ۷۰۰۰ سال تمدن است تمدنی بر پایه انسانیت مهر و دوستی اگر چه نمی توانم غم خود را از شکست تیمم در این دیدار مهم پنهان کنم اما می بایست از لطف و محبتی که هواداران تیم محبوب الهلال عربستان به بنده داشتند سپاسگزاری کنم که این چنین مرا مورد لطف و محبت خویش قرار دادند و نشان دادند که ما دو ملت ایران و عربستان میتوانیم در عین رقابت در میدان ورزش رفقای خوبی در بیرون میدان باشیم و با احترام به تاریخ و تمدن همدیگر این دوستی را تحکیم بخشیم. در پایان می خواهم با یک جمله و یک بیت شعر از یکی از بزرگان وطنم کلامم را به پایان برسانم بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند.»

واکنش مظاهری به هجوم کاربران عربستانی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-10-05 22:57

افزودن دیدگاه جدید