کد مطلب: 

526

پربازدیدترین اخبار روز شنبه در دنیا

پربازدیدترین اخبار روز شنبه در دنیا

هر روز هزاران خبر منتشر می شود که تعدادی از آنها با استقبال روبرو می‌شوند؛ خودسوزی یک دبیر در فرانسه، اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، اعزام نیروهای آمریکایی به آفریقا و .... از جمله خبرهای پربازدید شنبه بودند. 

 

به گزارش سیتنا آنطور که الف ادعا کرد، اولین خبر پربازدید شنبه مربوط به برگزاری تظاهرات گسترده در سراسر دنیا در اعتراض به سیاستهای سرمایه داری بود. 

تظاهرات ضد سرمایه داری از نیویورک و مقابل بورس وال استریت آغاز شد اکنون به اروپا و آسیا کشیده شده و شنبه همزمان با آمریکا در لندن، سیدنی، نیوزیلند، فرانکفورت و .... برگزار شد. 

 

دومین خبر پربازدید مربوط به اعلام "باراک اوباما" برای اعزام نیرو به آفریقا بود.

بر اساس اعلام رئیس جمهوری آمریکا، نظامیان آمریکا به منظور کمک به حکومت اوگاندا و نیروهای حافظ صلح اتحادیه آفریقا به اوگاندا اعزام می‌شوند. 

 

سومین خبر پربازدید مربوط به هیاهوی آمریکا و ادعای دروغ واشنگتن درباره کشف یک عملیات تروریستی و ربط دادن آن به ایران بود.

از روزی که آمریکا این ادعا را مطرح کرده اغلب رسانه های معتبر غرب اقدام به تهیه گزارش و تحلیل درباره آن کردند که نکته اساسی موجود در تمام این مطالب آن است که اصل خبر یعنی ادعای آمریکا علیه ایران بی اساس است. 

 

چهارمین خبر پربازدید مربوط به خودسوزی یک معلم در فرانسه بود. 

این فرد که یک معلم ریاضی بود با ریختن مواد آتش زا بر روی خود اقدام به خودسوزی در حیاط مدرسه کرد. هنوز انگیزه این فرد برای آتش زدن خود مشخص نیست. این معلم ریاضی به علت شدت سوختگی هم اکنون در بیمارستانی در شهر مونت پلیه بستری است. 

 

خبر بعدی مربوط به بروز یک سانحه هوایی در چین به هنگام برگزاری رزمایش است. 

این سانحه در پکن رخ داد و در نتیجه آن خلبان هواپیمای سانحه دیده مفقود شد. این سانحه قربانی دیگری در بر نداشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-15 19:54

افزودن دیدگاه جدید