کد مطلب: 

477

برگزاری خصوصی مراسم خاکسپاری استیو جابز

برگزاری خصوصی مراسم خاکسپاری استیو جابز

مراسم خاکسپاری استیو جابز از پایه گذاران شرکت رایانه‌ای اپل روز جمعه به صورت یک گردهمایی کوچک خصوصی برگزار شد.

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: سخنگوی شرکت اپل حاضر به اظهار نظر در این باره نشد اما تایید کرد که قرار نیست مراسمی عمومی برای بزرگداشت استیو جابز برگزار شود.

استیو جابز پس از یک سال مبارزه با سرطان لوزالمعده روز چهارشنبه در ۵۶  سالگی درگذشت. برخی معتقدند این استیو جابز نبوده که برای اپل کار می کرده بلکه در واقع اپل در خدمت جابز  بوده است . اپل منهای جابز شاید معنای چندانی حداقل تا امروز نداشته است.  

مارک نیومن یکی ازکارشناسان حوزه فناوری اطلاعات در این مورد تاکید کرد نمی خواهم بگویم که دیگر فصل ابداعات اپل با این اتفاق به پایان رسیده است برعکس معتقدم که آنها این کار را بهتر هم ادامه خواهند داد. انسانهای بسیار توانایی در اپل جمع شده اند و در حال حاضر از سوی شرکت های دیگر بویژه سامسونگ تحت فشار قرار دارند و به نظرم در فقدان استیو جابز وضعیت برای اپل بدتر و سخت تر خواهد شد. 

برخی محصولات اپل نظیر آیفون 4S که اخیرا رونمایی شده و یا گوشی آیفون در سال 2007  آیپاد در سال 2001  آیمک در سال 1998 و مکینتاش در سال 1984 بدون شک مدیون استعداد بالای تجاری استیو جابز هستند. استعدادی که ارزش هرسهم شرکت را در طی سی سال از سه دلار و 59 سنت به 376 دلار رسانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-09 08:14

افزودن دیدگاه جدید