کد مطلب: 

462

تاکید و تمرکز مجتمع فنی تهران در الکامپ هفدهم بر نرم افزار است

تاکید و تمرکز مجتمع فنی تهران در الکامپ هفدهم بر نرم افزار است

مدیر اجرایی غرفه مجتمع فنی تهران در الکامپ هفدهم، گفت: فعالیت اصلی مجتمع فنی تهران در سه زمینه آموزش، انتشارات و نرم افزار است که در همین راستا اولین تولید کننده نرم افزار مالتی مدیا در کشور محسوب می شود.

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "محسن عظیم‌نژاد" درباره حضور مجتمع فنی تهران در نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: حضور مجتمع در الکامپ در قالب دو حوزه آموزش و نرم افزار خواهد بود و امسال مجتمع در نمایشگاه الکامپ از 30عنوان بسته آموزشی رونمایی می کند.

مدیراجرایی غرفه مجتمع فنی تهران در الکامپ 17 و مدیر دپارتمان ICT مجتمع فنی، افزود: مجتمع فنی تهران در نمایشگاه الکامپ هفدهم با هدف فرهنگ سازی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان در تمامی روزهای نمایشگاه سمینارهای کوتاه مدت فوق تخصصی به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود با اشاره به حضور مجتمع در نمایشگاه جیتکس  ابراز داشت: مجتمع برنامه ریزی خود را در وهله نخست بر حضور فعال در رویدادهای نمایشگاهی ملی بنا نهاده و برنامه هایی برای حضور در نمایشگاه های خارجی مانند جیتکس در سال آینده خواهیم داشت و لی امسال پروژه های ملی را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه خدمات نرم افزاری مجتمع را بر محوریت آموزش متمرکز کردیم، ابراز داشت: محور فعالیت مجتمع در سال 90 در راستای هوشمندسازی مدارس است و مجتمع در نمایشگاه امسال بیشتر تاکید و تمرکز بر این پروژه ملی دارد.

وی در خصوص نمایشگاه الکامپ، افزود: تاریخ و مدت برگزاری نمایشگاه از نکات مهم محسوب می شود چون مدت زمان آن کوتاه بوده و باید افزایش یابد و  بهتر است که در روزهای پایانی هفته برگزار شود تا کسانی که نمی توانند در ایام کاری هفته از نمایشگاه بازدید کنند در تعطیلات به نمایشگاه بروند.

وی ساعت برگزاری را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و گفت: ساعت برگزاری نمایشگاه همزمان با ساعت کاری است که بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری یا تحصیلی نمی توانند بازدید کنند که بهتر است ساعات آن نیز افزایش یابد.

عباس شاهانی معاون آموزشی مجتمع فنی تهران با بیان اینکه مجتمع با رویکرد آموزش با هدف اشتغال یا ارتقاء شغلی، به سمت آموزش های مهارتی می رود و مخاطبان ما دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند که یا به دنبال شغل و یا ارتقای شغلی خود هستند گفت: در راستای انجام وظایف اجتماعی و انسانی مجتمع فعالیت هایی انجام دادیم که نمونه ای از آن هنرستان فنی حرفه ای با فضای آموزشی با ظرفیت حدود هزار دانش آموز در سه رشته برق، کامپیوتر و حسابداری در منطقه محروم رباط کریم در جنوب تهران راه اندازی کردیم که به شکل هیات امنایی آن را اداره می کنیم .

وی با بیان اینکه مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از محصولات یا خدمات آن به نحو مطلوب استفاده کند درباره برگزاری بهتر و موثرتر نمایشگاه الکامپ گفت: تبعات ناشی از تحریم طبیعتاً در برگزاری این نمایشگاه تاثیرگذار است و از طرفی یکی از انتقاداتی که همیشه به این نمایشگاه داریم نبود امکانات رفاهی و زیرساخت ارتباطاتی برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان است به عنوان مثال ما هیچ وقت از اینترنت مناسبی در نمایشگاه برخوردار نبوده ایم.

همچنین علی پرورش (مدیر واحد نرم افزار مجتمع فنی تهران) در این مراسم در باره خدماتی که قرار است مجتمع فنی تهران در نمایشگاه الکامپ هفدهم ارائه کند گفت: این خدمات  شامل طرح هوشمندسازی مدارس، نسل دوم نرم افزارهای یکپارچه آموزشی (شامل: نرم افزار جامع آموزش، نرم افزار جامع آزمون  و پرتال آموزشی) است که در طرح هوشمندسازی مدارس امسال 30 عنوان محتوای الکترونیکی جدید را ارائه خواهیم کرد و علاوه بر محتوای الکترونیکی، نرم افزارهای چندرسانه ای ارائه می کنیم که تماما نسخه های جدید نرم افزارهای کاربردی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-04 18:12

افزودن دیدگاه جدید