کد مطلب: 

293116

آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر سنندج

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، با اشاره بر لزوم توسعه زیرساخت های ارتباطی در این استان، از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به طول 180 کیلومتر در شهر سنندج خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهر سنندج

به گزارش سیتنا، آرام حیدری گفت: توسعه اینترنت ثابت در بستر فیبر نوری یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات است که این اقدام در استان کردستان به صورت جدی پیگیری می شود و با انعقاد قرارداد شرکت مبین نت و شهرداری سنندج، عملیات اجرایی این پروژه به طول 180 کیلومتر استارت خورد.

وی افزود: با توجه به شروع عملیات پروژه فیبرنوری در شهر سنندج، انشااله بزودی شاهد اجرای این پروژه در شهرهای سقز و کامیاران و از اردیبهشت ماه سال جاری در سایر شهرهای استان خواهیم شد.

حیدری خاطر نشان کرد: عملیات حفاری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها از تاریخ 15 فروردین سال جاری توسط شرکت مبین نت استارت خورد که در حال حاضر با توجه به سرعت قابل قبول در انجام این پروژه، حدود 4000 متر حفاری و فیبرکشی در داخل میکروداکت (شوتینگ) صورت گرفته است و امیدوارم در کمترین زمان شاهد پوشش اینترنت پایدار و با سرعت چند برابردر دیگرخانوارهای شهرهای استان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-08 09:20

افزودن دیدگاه جدید