کد مطلب: 

292832

تگزاس در تکاپوی کاربرد هوش مصنوعی در دپارتمان‌های دولتی است

ایالت تگزاس آمریکا در جست‌وجوی پیدا کردن روشی برای کاربرد هوش مصنوعی است که دپارتمان‌های دولتی می‌توانند توسط آنها عملکرد خود را ارتقا دهند.
هوش مصنوعی

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، تگزاس به دنبال یافتن روش‌هایی برای کاربرد هوش مصنوعی است که دپارتمان‌های دولتی می‌توانند توسط آنها عملکرد خود را بهبود بخشند. گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، ماه پیش شورایی برای این کار تشکیل داد و این شورا از آن زمان در حال بررسی راهکارهای مختلف بوده است.

اخیراً جمعی از سناتورهای ایالتی تگزاس به همراه نمایندگان دپارتمان‌های دولتی طی یک جلسه عمومی درباره آینده کاربرد هوش مصنوعی در حیطه دولت تگزاس گفت‌وگو کردند. در جریان این جلسه سه‌ساعته نمایندگان وزارت منابع اطلاعاتی، وزارت حمل و نقل، کمیسیون نیروی کار و اداره بازنشستگی معلمان نظرات خود را مطرح کردند.

دپارتمان‌های دولتی تگزاس تاکنون از هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری استفاده کرده‌اند، اما کاربرد آن بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال، وزارت حمل و نقل اعلام کرد که در حال آزمایش استفاده از هوش مصنوعی برای طیف گسترده‌ای از کارهاست.

این‌ها شامل تشخیص حوادث به منظور اعزام سریع‌تر نیروهای کمکی، مدیریت دسترسی کاربران، صدور صورتحساب‌های خودکار و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل ویدیویی دوربین‌های کنترل ترافیک است.

تجزیه و تحلیل‌های ویدئویی هوش مصنوعی به شناسایی اختلالات ترافیکی، شامل تصادفات ماشینی، افتادن زباله در جاده، یا عبور عابران از وسط خیابان و اندازه‌گیری مواردی مانند تعداد و سرعت وسایل نقلیه در بزرگراه‌ها کمک می‌کند.

وزارت حمل و نقل همچنین گفت که قصد دارد در آینده به منظور ارزیابی توانایی‌های ناوگان خود و تجزیه و تحلیل سریع وقایعی که روی زمین اتفاق می‌افتد، از هوش مصنوعی «چت‌بات» استفاده کند.

شورای تگزاس برای بررسی کاربرد هوش مصنوعی در دولت محلی گزارش نهایی خود را در ماه نوامبر یا دسامبر امسال منتشر می‌کند. پیشنهادات سیاست‌گذاری می‌تواند شامل ایجاد یک سازمان دولتی برای نگارش قوانین استفاده از هوش مصنوعی در تگزاس باشد. این سازمان به طور بالقوه بر اقدامات مربوط به حریم خصوصی داده‌ها و امنیت سایبری در حوزه هوش مصنوعی نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-30 12:40

افزودن دیدگاه جدید