کد مطلب: 

292430

آمادگی زیرساخت های ارتباطی استان خراسان شمالی برای نوروز 1403

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از هماهنگی و آمادگی کامل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای ارائه خدمات در ایام نوروز خبر داد.
آمادگی زیرساخت های ارتباطی استان خراسان شمالی برای نوروز 1403

به گزارش سیتنا، سید علی مرتضوی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ارتباطات استان در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی و تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی، گفت: انتخابات سال جاری به صورت کاملا آنلاین و فرآیند احراز هویت بر خط رای دهندگان در زمان رای گیری به درستی انجام و انتخاباتی با رویکرد سالم و شفاف با حضور حداکثری مردم برگزار شد و استان خراسان در زمره 10 استانی قرار گرفت که  انتخابات را بدون قطعی هیچ سایتی برگزار کردند.

مرتضوی تصریح کرد: با فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش بار ترافیکی در این ایام، ارتباطات نخستین اولویت برای رفاه حال مسافران نوروزی است و ضروری است با عملکرد مناسب و منسجم جدیت هرچه بیشتر در جهت جلوگیری از قطعی سیستم های ارتباطی در این ایام گام برداریم.

وی افزود: کمیته سفر نوروزی به منظور هماهنگی های لازم جهت پایداری شبکه های ارتباطی استان تشکیل شده و خوشبختانه در حال حاضر طی اقدامات بعمل آمده در طی یکسال گذشته آمادگی کامل داریم و امیدواریم بتوانیم بهترین کیفیت سرویس ارتباطی را ارائه دهیم.

مرتضوی تمهیدات ویژه در این ایام را، ارائه لیست کشیک های نوروزی، هماهنگی ایجاد گشت ویژه فنی و تخصصی، شیفت های ۲۴ ساعته نگهداری شبکه های ارتباطی، تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی وزارت، هماهنگی به منظور جلوگیری از حفاری پروژه های عمرانی با دستگاه های اجرایی و نصب پرتابل های سیار توسط اپراتورها به منظور نگهداری و پشتیبانی و جلوگیری از قطعی شبکه های ارتباطی، اعلام کرد.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: تمام دستگاه های مرتبط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، شامل پست، پست بانک، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و زیرساخت ، مخابرات منطقه و همچنین اپراتورهای خدمات رسان ثابت و همراه، در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ، همچنان به خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم خواهند پرداخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-17 15:13

افزودن دیدگاه جدید