کد مطلب: 

291809

افشای مشخصات جدیدترین نسخه از تلفن همراه پرچم‌دار سامسونگ

اخیرا شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه FE از پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S24 منتشر شد و حال بر اساس گزارشی جدید، برخی مشخصات کلیدی این گوشی لو رفته است.
افشای مشخصات جدیدترین نسخه از تلفن همراه پرچم‌دار سامسونگ

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، گلکسی S24 FE از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که نشان‌دهنده ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی با ۸ گیگابایت رم است.

همچنین این گوشی در دو مدل با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود که از حافظه داخلی بسیار سریع UFS 4.0 بهره می‌برند.

قلب تپنده این گوشی نیز پردازنده اگزینوس است که عملکرد بالایی در کنار مصرف بهینه انرژی ارائه می‌دهد. سامسونگ ظاهرا قصد دارد بر خلاف نسل قبلی که با دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون عرضه شد، اینبار S24 FE را منحصرا با پردازنده داخلی خودش به بازار بفرستد.

سامسونگ همچنین وعده داده با وجود نمایشگر امولد، عمر باتری این گوشی بسیار بالا باشد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، شارژ سریع ۲۵ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های S24 FE به شمار می‌رود.

بنابراین با وجود قیمت مناسب‌تر، S24 FE می‌تواند گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک پرچم‌دار ارزان هستند اما حاضر نیستند از ویژگی‌های پیشرفته مثل دوربین سه‌گانه یا طراحی زیبا صرف‌نظر کنند.

عرضه این گوشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید می‌تواند به فروش بالای آن کمک شایانی نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-03-03 10:40

افزودن دیدگاه جدید