کد مطلب: 

291120

تقی پور: تمرکز اصلی بر رونق کسب و کارها و ایجاد اقتصاد دیجیتال است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران، گفت: تمرکز اصلی ما بر رونق کسب و کارها، حل مشکل بیکاری و ایجاد اقتصاد و کسب و کار دیجیتال است. شرکت مخابرات ایران می تواند در این بخش با توسعه هرچه بیشتر فعالیت های خود، موجب توسعه تجاری شرکت و تحقق رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان در بخش های مختلف باشد.
تقی پور: تمرکز اصلی بر رونق کسب و کارها و ایجاد اقتصاد دیجیتال است

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، دکتر رضا تقی پور، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بهره برداری از ۳۸ هزار پورت فیبرنوری مخابرات استان تهران که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای طرح نجمای شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: بازار فناوری و ارتباطات درجهان دستخوش تغییرات فراوان شده است. فناوری فیبرنوری و گسترش آن در حال حاضر نجات دهنده شرکت های حوزه فناوری است.

تقی پور با اشاره به اینکه به لطف خداوند ملت ایران از جنگ رسانه ایی و جنگ شناختی پیروز بیرون آمده و حماسه ایی دیگر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند گفت :  باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

او نقش ارتباطات و اینترنت پرسرعت را در ایجاد زیرساخت های برگزاری انتخابات بسیار پر رنگ دانست واظهار داشت: هر رای به منزله تیری در قلب دشمن است . اهتمام و توجه دولت سیزدهم به مسئله فیبرنوری و سرعت بالای ارتباطات برای رسیدن به اقتصاد دیجیتال بسیار با ارزش است.

نماینده مردم تهران در رابطه با اهمیت ارتباطات افزود: امروز ارتباطات شانه به شانه صنعت برق نقش آفرینی می کند و باید دقت داشته باشیم که اگر در گذشته همه چیز به مواد اولیه وابسته بود، امروزه ماده اولیه و اصلی خدمات، پهنای باند بالاست و با توجه به پیشرفتی که در حوزه اینترنت پرسرعت و صنایع ارتباطی بدست آمده است باید با توسعه شبکه ارتباطی، بستر و زیرساخت فنی لازم را برای دسترسی همه مردم به این فناوری فراهم کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-14 19:37

افزودن دیدگاه جدید