کد مطلب: 

290930

انعقاد قرارداد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در نهمین شهرستان استان کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ایام دهه مبارک فجر، از انعقاد قرارداد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در نهمین شهرستان استان کرمانشاه خبر داد.
انعقاد قرارداد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در نهمین شهرستان استان کرمانشاه

به گزارش سیتنا از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، در ایام دهه مبارک فجر، انعقاد قرارداد پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در نهمین شهرستان استان کرمانشاه با پیگیری‌های اداره کل ارتباطات و تلاش‌های دست‌اندرکاران این پروژه انجام شد.
سید ابوالفضل محمدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در خصوص پروژه فیبرنوری کرمانشاه، گفت: پروژه فیبرنوری استان کرمانشاه در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر کرمانشاه آغاز شد و با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در حال اجرا است.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل تاکنون 9 شهرستان موفق به انعقاد قرارداد با شهرداری شده و 2 شهرستان دیگر نیز در دست اقدام است.
محمدی خاطرنشان کرد: مطابق با آخرین آمار وضعیت پروژه فیبرنوری در سطح استان، شهر کرمانشاه در حال حفاری فیبرنوری و ارائه سرویس به مشترکان به صورت همزمان است و 8 شهرستان اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، قصرشیرین، کنگاور، روانسر، سرپل ذهاب، هرسین و بیستون تاکنون موفق به انعقاد قرارداد با شهرداری توسط شرکت مجری شده‌اند.
مدیرکل ارتباطات استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سعی دارد تا با سرعت انعقاد قرارداد و شروع حفاری در سایر شهرستان‌های استان صورت پذیرد و تسریع در انعقاد قرارداد، وابسته به میزان همکاری شهرداری‌ها و پیگیری شرکت مجری است.
محمدی گفت: دو شهرستان جوانرود و صحنه دارای ابلاغیه پروژه فیبرنوری از سوی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات هستند که با پیگیری‌های اداره‌کل و شرکت مجری به زودی شاهد انعقاد قرارداد با شهرداری در این دو شهرستان نیز هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-10 14:13

افزودن دیدگاه جدید