کد مطلب: 

290819

ببینید| خودروهای برقی هوشمند پلیس در عربستان به پهپاد مجهز می‌شوند

عربستان از خودروهای هوشمند پلیس در نمایشگاهی رونمایی کرده که برقی هستند؛ این وسایل نقلیه دارای پهپاد و قابلیت های هوش مصنوعی برای شناسایی مجرمان و تخلفات راهنمایی و رانندگی هستند.
ببینید| خودروهای برقی هوشمند پلیس در عربستان به پهپاد مجهز می‌شوند

به گزارش سیتنا، در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات دفاعی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی از خودروهای هوشمند پلیس این کشور که به پهپاد مجهزند، رونمایی شد.

این خودرو هوشمند علاوه بر تغییر در طراحی و مجهز بودن به امکانات پیشرفته‌ای مانند دوربین، نمایشگر و تجهیزات ارتباطی، روی سقف خود محلی برای مستقر شدن پهپاد و به پرواز درآوردن آن دارند. این پهپاد برای واکنش سریع به حوادث، ثبت تصاویر و همچنین کمک به واکنش سریع پلیس طراحی شده است.

این خودروهای هوشمند برقی را کارخانه لوسیدموتورز (Lucid Motors) واقع در عربستان تولید کرده است. این اولین کارخانه لوسیدموتورز خارج از ایالات متحده آمریکا با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار خودرو است.

پیش از این دولت عربستان سعودی اعلام کرده بود که با هدف سازگار کردن بیشتر ناوگان حمل‌ونقل زمینی خود با محیط زیست و در راستای اهداف کلیدی چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی قراردادی ۱۰ ساله را با شرکت لوسیدموتورز (Lucid Motors) امضا کرده است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-07 08:16

افزودن دیدگاه جدید