کد مطلب: 

290072

صدها شغل تبلیغاتی توسط گوگل حذف می‌شود!

بر اساس اعلام گوگل، در بحبوحه تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کارایی و خلاقیت و در راستای حمایت بهتر از تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در گوگل، چند صد موقعیت شغلی از تیم تبلیغات جهانی این شرکت حذف می‌شود.
صدها شغل تبلیغاتی توسط گوگل حذف می‌شود!

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوگل تایید کرد که در بحبوحه تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کارایی و خلاقیت، چند صد موقعیت شغلی را از تیم تبلیغات جهانی خود حذف می‌کند. به گفته گوگل، این کاهش فرصت‌های شغلی در راستای حمایت بهتر از تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در گوگل است.

پیش از این انتظار می‌رفت توسعه تیم‌های تبلیغاتی کسب‌وکارهای کوچک در گوگل به افزایش استخدام در سال جاری منجر شود. البته گوگل به این موضوع که هوش مصنوعی باعث شده بسیاری از بخش‌ها، از جمله تبلیغات، مختل شود اشاره نکرده است.

هفته گذشته، گوگل ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کمک به خرده‌فروشان برای شخصی‌سازی خرید آنلاین، مدرن‌سازی، و تغییر عرضه‌های فناوری در فروشگاه‌ها معرفی کرد. گوگل به تحقیقی اشاره کرد که نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد خرده‌فروشان آمریکایی احساس می‌کنند استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت‌هایشان ضروری است.

کری تارپ، معاون صنایع استراتژیک «گوگل کلود»، اعلام کرد: «هوش مصنوعی مولد فقط در یک سال از مفهومی کمتر شناخته‌شده به یکی از سریع‌ترین قابلیت‌ها در تمام عرصه فناوری و بخش مهمی از برنامه‌های بسیاری از خرده‌فروشان تبدیل شده است.»

ابزارهای هوش مصنوعی جدید گوگل شامل امکان دادن به خرده‌فروشان برای جاسازی امکانات مجازی در وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه برای ارائه راهنمایی و توصیه‌های شخصی به خریداران است. این شرکت گفت که هوش مصنوعی گوگل همچنین در بررسی تصویرهای محصول و کالا و نگارش توضیحات برای محصول یا اصطلاحات مناسب برای بهینه‌سازی آن‌ها در جست‌وجوهای آنلاین به کار کسب‌وکارها می‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-01-18 09:17

افزودن دیدگاه جدید