کد مطلب: 

289714

ببینید| مدیرعامل آسیاتک: وزیر ارتباطات و معاونانش، شبانه‌روز پیگیر اجرای پروژه ملی فیبرنوری هستند

مدیرعامل شرکت آسیاتک، گفت: وزیر ارتباطات و معاونین این وزارتخانه توجه ویژه‌ای به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها دارند و پس از ابلاغ پروژه به اپراتورها، آنها را تنها نگذاشته و شبانه روز پیگیر اجرای این پروژه هستند و با همراهی خود مسیر را هموار می‌کنند.
محمد علی یوسفی زاده

محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون لزوم توسعه پروژه شبکه فیبرنوری در کشور، گفت: پس از ابلاغ استانها و محدوده هایی که به شرکت آسیاتک واگذار شده بود و انجام مذاکرات و دریافت مجوزهای لازم، مانند ساختار شهرداری‌ها و شورای شهرها، عملیات پروژه فیبرنوری را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: اولین چالش این بود که تغییرات در بافت شهرها چندان مورد پذیرش قرار نمی‌گرفت و آگاه سازی مسوولان به اهمیت توسعه این پروژه در کشور و جلب موافقت و توافق برای اجرا، مقداری انرژی‌بر بود.

وی، ادامه داد: تاکنون شهرهای کوچک، شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها به غیر از کلان شهر‌ها، همراهی بیشتری داشته‌اند؛ همچنین وزیر محترم ارتباطات و معاونین این وزارتخانه توجه ویژه‌ای به این پروژه دارند و پس از ابلاغ پروژه به اپراتورها، آنها را تنها نگذاشته و شبانه روز پیگیر این پروژه هستند و با همراهی خود آگاه سازی لازم را فراهم می‌کنند.

محمد علی یوسفی زاده

مدیرعامل شرکت آسیاتک، تاکید کرد: وسع اجرای پروژه فیبرنوری نیز موضوع با اهمیتی است، بدین معنا که پس از انتخاب شهر و یا استان، مباحثی همچون میزان امکانات، تجهیزات لازم، شرکت‌های پیمانکاری و تولیداتی که با افزایش قیمت رو به رو بوده اند، اهمیت پیدا می کند.

یوسفی زاده، خاطرنشان کرد: مذاکرات و پیش خریدهای کلان را آغاز و پیش بینی‌های خود را اعلام کرده‌ایم که در اجرای پروژه فیبرنوری دچار چالش نشویم و موارد تعیین شده به خوبی پیش برود.

پایان بخش نخست گفت‌وگو

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-08 13:35

افزودن دیدگاه جدید