کد مطلب: 

288831

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

با برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، صورت های مالی طرح تملک سرمایه ای این شرکت در سال منتهی به ۱۴۰۱ تصویب شد.
مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

به گزارش سیتنا، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اعضای مجمع و نمایندگان سهامداران به ریاست علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام، درمحل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
دراین نشست انصاری، معاون وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در توسعه و تامین زیرساخت های ارتباطی در کشور و نیز تحقق اهداف کمی و کیفی، از اقدامات و تلاش های مدیران و کارکنان، قدردانی کرد.
وی در این جلسه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی از سویی و محدودیت منابع از سوی دیگر خواستار درآمدزایی شرکت و بالطبع انجام پروژه های این شرکت از محل منابع داخلی شد.
در این جلسه محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، توضیحاتی پیرامون روند پیشرفت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت همچون ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی و مدیریتی شبکه ملی اطلاعات، قطب های مراکز داده، ایجاد نقطه حضور بین الملل در منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه دسترسی پرسرعت روستاها به شبکه ملی اطلاعات را ارایه کرد.
در این جلسه که نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان اعضای مجمع عمومی حضور داشتند پس از شنیدن گزارش حسابرسی شرکت مذکور توسط نماینده سازمان حسابرسی، صورت های مالی طرح تملک سرمایه ای شرکت ارتباطات زیر ساخت در سال منتهی به ۱۴۰۱ را تصویب کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.3 (7 رای)
سیتنا 1
2023-12-16 17:23

افزودن دیدگاه جدید