کد مطلب: 

288423

نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: در هفتمین دوره ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت، 67/5 درصد از دفاتر رتبه یک، 32 درصد رتبه دو و نیم درصد رتبه سه را کسب کردند.
نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد با اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه اول سال 1402 گفت: در این دوره 8هشت هزار و 755 دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور ارزیابی شده که از این تعداد پنج هزار و 899 دفتر رتبه یک، دو هزار و 810 دفتر رتبه دو و 46 دفتر رتبه سه را به دست آورده‌اند.

وی توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت ارایه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای ارایه خدمات با کیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دسته‌بندی ارایه خدمات دستگاهها براساس رتبه‌بندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با توجه به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور را از جمله اهداف ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان کرد.

حی شاد، درباره فرایند ارزیابی دفاتر اظهار کرد: ارزیابی دفاتر براساس شاخص‌های پیش‌بینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، پس از خوداظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبه‌بندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تایید امتیازها و مستندات ارایه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نه‌گانه انجام شده است.

جزئیات نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-12-06 15:29

افزودن دیدگاه جدید