کد مطلب: 

287497

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات: استفاده از پتانسیل درآمدزایی شرکت با تقویت حوزه تجاری و ICT میسر است

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: حوزه بسیار پراهمیت ICT و رسانه باید خیلی جدی گرفته شود و در این مسیر نیازمند تکمیل و تکامل حلقه مفقوده ای به نام ICT هستیم تا با این پتانسیل درآمدزایی داشته باشیم.
محمودزاده

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محموزاده، در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: پتانسیل درآمدزایی شرکت با استفاده از وضعیت فعلی و تفاهم های اساسی با وزارت ارتباطات، بسیار تقویت شده است و به معنای دیگر شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات، نیاز به پشتیبانی موثر دارد تا عدم توسعه های گذشته جبران شود.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت های بزرگ اکنون در بخش ICT نگاه ویژه ای دارند و مخابرات نیز در حال حاضر به مرحله ای رسیده است که می تواند با استفاده از حجم وسیع دیتا و زیرساخت ها، مبتنی بر نوآوری خود، حوزه ICT را به عنوان یک بخش درآمدزا و تقویت کننده تبدیل کند.

وی  با اشاره به اهمیت ارزیابی های سالانه و شش ماهه شرکت مخابرات ایران در توسعه و پیشرفت متوازن مجموعه در کل کشور اعلام کرد: اختلاف نمره بین منطقه برتر با منطقه سی ام به ۱۵ نمره رسیده است که در مقایسه با ارزیابی های سال گذشته به صورت میانگین کمتر شده که نشانگر پابکی و توسعه متوازن مجموعه مناطق و استان ها در یکپارچگی است.

محمودزاده گفت: موضوع نجما و تصمیم گیری به موقع این طرح تحولی از نکات مثبت فعالیت های شرکت در یک سال و نیم گذشته است. همچنین اهمیت بخش تجاری و فناوری اطلاعات در تحقق طرح های توسعه شرکت از جمله نکاتی است که برای تمام مناطق در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در مجموع فعالیت های هیات مدیره و مصوبات مختلف آن در تلاش است تا علی رغم مشکلات گذشته در مباحث تصویب تعرفه و عقب افتادگی های امسال به توسعه متوازن و یکپارچه شرکت برسد.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: طرح نجما به عنوان یک طرح توسعه فراگیر  در شرکت مخابرات درست ترین مقطعی بود که این طرح اجرا شد.همچنین اینکه بدون مشوق خاصی طرح نجما در قالب یک ماژول خاصی که توسعه متوازن را دنبال می کرد، اجرایی شد، قابل تحسین است.

وی افزود: در حال حاضر که تفاهم نامه UNSP با وزارت ارتباطات منعقد و اجرایی شده است، پیاده سازی طرح نجما یکی از بهترین مزیت های اساسی مخابرات است که به صورت زیرساختی در بیشتر مناطق و مخابرات استان ها به اجرا رسید.

دکتر محمودزاده تصریح کرد: توانمندی های مناطق و مخابرات استان ها در طرح نجما به اثبات رسید و اکنون با حل فصل مشکلات پیشین در حوزه وزارتی، امیدوار هستیم که بتوانیم برخی از مشکلات حوزه سرمایه انسانی و کارکنان را حل کنیم و انگیزه و تعلق سازمانی مجموعه نیز وضعیت مناسب تری پیدا کند.

وی در ادامه گفت: اکنون شرایط کلی شرکت بهتر از یک سال و دو سال گذشته در ارزیابی کلی و تشکیل هسته ی بازاریابی مستقل و ارائه سرویس های تجاری مختلف با استفاده از مزیت های نسبی استان های مختلف ، برنامه پیش روی مجموعه مخابرات در حوزه تجاری  سازی سرویس ها است.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد : حوزه تجاری در مناطق مختلف مخابراتی، با رقابت سالم و موثر  با دیگر بازیگران و اپراتوری ارائه دهنده خدمات ارتباطی ، می تواند فرهنگ ، اقلیم و شرایط محلی هر استان را در نظر گرفته و ضمن توسعه ارتباطات در استان های مختلف ، شرایط در آمدزایی مناطق مخابراتی ، به ویژه در برخی مناطق زیان ده را به نقطه سر به سر و سودده برساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-11-15 15:21

افزودن دیدگاه جدید